  • Data: 2013-06-02 01:18:54
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-01 22:05, p47 pisze:
> [...]
    > posiadaczy motorowerów, to dlaczego mają byc zwolnieni od tego
    > posiadacze rowerów, którzy mogą spowodować co najmniej takie same
    > szkody, bo poruszać się nimi mogą z taką sama prędkością jak motorower,
    > a przecież w istocie rowerzyści stanowią w sumie WIĘKSZE zagrożenie
    > ponieważ:
    > 1. jest ich znacznie więcej
    > 2. poruszają się bezgłośnie
    > 3. nie jest od nich wymagana żadna wiedza nt przepisów ruchu
    > 4. często jeżdżą po chodnikach
    > 5. z powodu anonimowości (brak oznaczeń pojazdu) czują się bezkarni.

    Głupoty same.
    Stawiasz w jednym rzędzie motorower z rowerem?!
    Rowerzyści są zagrożeniem dla życia i zdrowia bo ich więcej?
    Biedni Holendrzy, Belgowie, Chińczycy. My to may luksus. :)
    Ale niedługo już, rowerzystów coraz więcej ;)
    Potem idzie się do lekarza, a tam co drugi 50-latek ledwo chodzący bo
    przyrośnięty dupą do fotela w domu albo samochodzie :) I to jest właśnie
    zagrożenie życia i zdrowia!
    Ale poważniej mówiąc, moja córka (bez OC, kamizelki) jadąc po chodniku
    na desce przyszła wystraszona do domu. Z połamaną deską.
    Kierowca na nią nakrzyczał, że nie uważa jak jeździ. Myślałem, że deska
    jej wyjechała na ulicę, a potem dopiero się okazało, że huj chciał
    zaparkować na chodniku i na chodniku jej najechał na deskę.
    Więc proponuję wszystkich kierowców wyposażyć w kamizelki. nie wiem
    jakie i po co, ale profilaktycznie ;)

    i na inwalidów, bo są zagrożeniem, na wózkach i laską,
    bo jak ma odskoczyć przed mordercą na rowerze?

    > Owszem, ale tylko pod warunkiem, że:
    > 1. hulajnogi i rolkarze masowo wpadaliby na innych powodując u nich
    > obrazenia,
    Ty przewidujesz jakieś masowe histerie czy co?