  • Data: 2013-06-02 10:12:35
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-02 09:29, Liwiusz pisze:

    > Dlatego że jeśli szkody spowodowane siłą mięśni też miałyby mieć
    > obowiązkowe ubezpieczenie OC, to każdy musiałby mieć takie
    > ubezpieczenie. A tego nie chcemy.
    Liwiuszu skup się i przestań w końcu pisac głupoty,- mimo wszystko mam
    nadzieję, ze jesteś w stanie!

    Nie pieprz o ubezpieczeniu od szkód spowodowanych siła mięśni, nic tak
    głupiego nawet mi do głowy nie przyszło, zauważ w końcu, ze dyskutujemy
    o celowości wprowadzenia OC dla rowerzystów, a nie dla każdego!

    > Życie pokazuje, że rower nie powoduje znacznych szkód.

    To żaden argument! bo nic konkretnego za nim sie nie kryje!
    Mnie np. zycie pokazuje coś innego.
    A juz na pewno posiadacze rowerów z silnikami spalinowymi (które po
    ostatniej nowelizacji Prawa O Ruchu Drogowym traktowane sa jako
    motorowery z konsekwencją obowiazku OC) powoduja mniej szkód niz miliony
    rowerzystów!

    > A pieszych jeszcze więcej.
    ć, że nawet jesli pjedyńczy rowerzysta rzadko powoduje szkodę, to biorąc
    pod uwagę ich, rowerzystów, wielka i wciąż rosnąca liczbę globalna ilość
    szkód i i ich dokuczliwość w skali społecznej jest znaczna!?

    > Takoż i piesi.

    Zaczynam przy twoich "argumentach" watpić w twoje zdolności myślenia,-
    czy piesi maja ostre, kanciaste, metalowe elementy, i poruszają się po
    chodnikach z prędkością kilkudziesięciu km/godz ważąc często ponad 100kg
    ?!
    Powtarzam, znam 2 przypadki, gdy rowerzysta wpadł na pieszego i
    spowodował obrażenia wymagające długiego pobytu w szpitalu,
    pozostawiające trwały uszczerbek na zdrowiu.
    Nie znam żadnego takiego wypadku, aby takim skutkiem zakończyło się
    zderzenie pieszych.
    W jakim przypadku jest większe prawdopodobieństwo szkody,- czy gdy na
    pieszego potrąci rozpędzony rowerzysta, czy gdy potrąci się 2 przechodniów?

    > Nieprawda, ale tak samo jak u pieszych.

    Ręce opadają..

    > No patrz, tam samo jak piesi ;)
    Durak Durakowicz Durakow

    > Piesi...:)

    > W moim świecie nie robią tego nawet rowery.

    Tos zaslepiony..

    > Motorower ma silnik. A ustawodawca moją mądrość podziela w kwestii
    > rowerów. To mi starczy.
    >
    > Prywatnie jestem za brakiem obowiązku jakiegokolwiek OC w ruchu
    > drogowym, ale to OT.

    Boś albo skostniały dogmatyk, odległy od świata rzeczywistego, albo tez
    kiepsko ci idzie z myśleniem..
    Podpowiedź, -wypadek spowodowany przez niewypłacalnego sprawcę...