  • Data: 2013-06-02 01:00:57
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-01 19:52, p47 pisze:
    > Ja znam 2 przypadki, gdy rowerzysta wpadł (z tyłu) na pieszego i
    > spowodował wypadek, następstwem którego był trwały uszczrbek na zdrowiu
    > u tego ostatniego! Niezidentyfikowany sprawca zaś uciekł!
    Co drugi tutaj zna wszelkie przypadki osobiście :)
    Jeden przypadek, inny dwa przypadki, a ja jestem lepszy bo znam trzy
    takie przypadki!!! ;)

    > Wyobraź sobie (jesli na tyle jesteś mało spostrzegawczy, ze takich
    > licznych sytuacji w naturze nie zaobserwowałeś) co się może stać, jesli
    > rowerzysta , ważący wraz z rowerem często ponad 100kg wpadnie np na
    > dziecko, na chodniku
    "A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a tego domu
    wczoraj by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był, to wy byście
    staruszkę przejechali, tak?" -jeśli, gdyby...

    > i z tyłu jadąc niechby tylko 10m/sek.
    > A często tak właśnie jeżdżą rowerzyści po chodnikach wyprzedzając
    > pieszych
    nie sądzę, że przy tej prędkości należy użyć słowa "niechby tylko"
    i nie przekonasz mnie, że to częsty widok rowerzysty po chodniku z taką
    prędkością.
    Tak więc, teoretyzujesz na maksa. Może byś kiedyś wsiadł na rower i się
    przejechał?