  • 31. Data: 2015-09-06 12:06:50
    Temat: Re: Zabrane PJ
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1orsktc7vkgw7.g045tf05wfk9.dlg@40tude.net...
    > Nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji, w ktorej mam pretensje, ze mi
    > przywalono kare za to, ze swiadomie olalem przepisy.

    kiepsko u ciebie z wyobraznia

    http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/pit/140177,Czy-pr
    zychodem-jest-sama-mozliwosc-uczestnictwa-w-spotkani
    u-integracyjnym.html

    "W uzasadnieniu wyjaśniono, iż możliwość wzięcia udziału w imprezie
    integracyjnej zorganizowanej przez pracodawcę prowadzi do powstania u pracownika
    przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych,
    [...] ponieważ o powstaniu przychodu po stronie pracowników przesądza fakt, iż
    mają oni możliwość wzięcia udziału w tych spotkaniach."

    bo przeciez nie ma przepisow madrych i bezsensownych, prawda?

    przepis jest przepis niezaleznie czy w pord czy kks?

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2015-09-06 12:17:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Nie ma co porownywac z Europa, trzeba porownywac z krajami, gdzie panuje
    > podobna kultura jazdy - Rumunia, Bulgaria, Ukraina, Slowacja.

    jezdziles gdzies za granica czy tak sobie zgadujesz?

    bo europejskie wlochy, grecja, hiszpania, irlandia maja moim
    zdaniem ogolne ogarniecie kierowcow o wiele nizsze

    --
    http://db.org.pl/

  • 33. Data: 2015-09-06 12:42:43
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-06 o 12:06, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > bo przeciez nie ma przepisow madrych i bezsensownych, prawda?
    >
    > przepis jest przepis niezaleznie czy w pord czy kks?

    cześć. możesz u mnie zamieszkać, normalnie to kosztuje 3000 miesięcznie,
    bo dom duży i fajny, ale Ty mozesz za darmo. a teraz zapłać od tego
    podatek, bo przecież wystarczy, ze masz możliwość...

    urzędas to stan umysłu (a raczej jego braku), zdecydowanie.

    @

  • 34. Data: 2015-09-06 12:43:54
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-06 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Czyli odnosząc się do Twojego poprzedniego postu - jak jestem pewien, ze
    > dziury nie ma, policja tam nie suszy a jednak pierwszy raz w zyciu sie
    > ustawią to mogę się odwoływac?
    > Wybacz, nigdy nie zgodze sie z podejsciem, ze głupie prawo nalezy z pokorą
    > akceptowac.

    problem w tym, ze ci co egzekwują to prawo, bywają równie głupi.

    @

  • 35. Data: 2015-09-06 12:54:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No wiesz, jak wracam z Klodzka, to tak mysle. Ale ja do domu mam juz
    > 30km (wczesniej zatory krotsze). A jak jedzie warszawiak, co ma do
    > domu 350km, to wyprzedzenie tych 50 ma sens :-)

    Nie ma zadnego.
    Wszystkich i tak nie wyprzedzi, wczesniej i tak albo sie rozjada albo
    dojada do jakiejs dwupasmówki gdzie ruch sie wyrówna.
    Trzeba zaakcetopwac fakt, ze jak ruch duzy to predkosc srednia spada i po
    prostu jechac wolniej.

    Przejedziesz tak kilka razy, zobaczysz ze róznice w zmeczeniu spalaniu sa
    spore. Za to czasowe praktycznie pomijalne.
    Róznice w niebezpieczenstwie pomijam bo jak ktos ograniczony umysłowo to
    tego nie widzi i nie zauwazy.

  • 36. Data: 2015-09-06 14:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

> [...]
    > podatek, bo przecież wystarczy, ze masz możliwość...
    >
    > urzędas to stan umysłu (a raczej jego braku), zdecydowanie.

    Rozumiem, ze mówisz do ktoregos posła?
    Oferta padła publicznie, mysle, ze juz powstał obowiazek podatkowy.
    Powiedz tylko konkretnie do kogo to mówiłes :)

  • 37. Data: 2015-09-06 14:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > problem w tym, ze ci co egzekwują to prawo, bywają równie głupi.

    Bywaja.
    Aczkolwiek najczesciej prezentuja po prostu postawe: wali mnie to, szef
    kaze to robie, wazne zeby co miesiac wpłyneła wypłata na konto, reszta mnie
    nie interesuje.

  • 38. Data: 2015-09-06 14:29:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message
    > cześć. możesz u mnie zamieszkać, normalnie to kosztuje 3000 miesięcznie, bo
    > dom duży i fajny, ale Ty mozesz za darmo. a teraz zapłać od tego podatek, bo
    > przecież wystarczy, ze masz możliwość...

    niestety nie moge skorzystac z latwych do udokumentowania przyczyn
    obiektywnych wiec mam nadzieje ze nie bede musial uwzgledniac w
    zeznaniu i placic podatku ;)

    > urzędas to stan umysłu (a raczej jego braku), zdecydowanie.

    dodatkowym problemem jest to ze przyklad idzie z gory, ktos
    to uchwalil a potem ktos postawiony w miare wysoko to zinterpretowal
    w taki sposob, wiec szeregowy pracownik us moze tylko z usmiechem
    rozlozyc rece i powiedziec: "ja tylko..."

    --
    http://db.org.pl/

  • 39. Data: 2015-09-06 14:59:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-06 11:06, Maciek wrote:

    > Znasz ten teren i wiesz, ze tam jest kompletnie pusto? A wiec powinienes
    > tez wiedziec, czy lubia tam suszyc.

    No znam. I co z tego? Akurat nie wiem czy suszą, a i to bez znaczenia.
    Teren albo jest zabudowany, albo nie. Jak jest, to jest. Jak nie to
    powinno się tabliczkę zdjąć. Koniec tematu. Jak są trzy chałupy to można
    dyskutować - jak jest droga na estakadzie, albo las to nie ma nad czym
    dyskutować - to nie jest teren zabudowany i oznakowanie zostało błędnie
    ustawione. Policja zamiast w tym miejsu Łowić powinna natychmiast
    zgłosić do zarządcy drogi. Koniec.

    > Jesli nie znasz, to nie wiesz tak naprawde, czy jest to kompletna pustynia
    > bez domow, ruchu pieszych itp.

    A jak znam, to co wtedy?

    Shrek.

  • 40. Data: 2015-09-06 15:02:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 10:54:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >>
    > Nie ma zadnego.
    > Wszystkich i tak nie wyprzedzi, wczesniej i tak albo sie rozjada albo
    > dojada do jakiejs dwupasmówki gdzie ruch sie wyrówna.

    No, teraz faktycznie - pod wrockiem zaczyna sie autostrada, potem sie
    wyrowna.
    Ale dawniej to dak dobrze nie bylo.

    > Trzeba zaakcetopwac fakt, ze jak ruch duzy to predkosc srednia spada i po
    > prostu jechac wolniej.

    W praktyce to jednak dziala tak, ze jedzie jeden wolny na poczatku
    grupy, a za nim sznurek. A przed nim pare km wolnego do kolejnej
    grupy. Przebijesz sie przez ten sznurek - zyskasz pare minut.
    Ja to mam kalkulacje taka, ze zanim sie przebije, to tych 30km minie i
    bede w domu. 50 w tym czasie nie przeskocze, wiec zyskam moze z
    kilometr i minute.
    20 moze przeskocze, jak sznurek bedzie krotszy to dogonie poprzednia
    grupe, zyskam pare minut kosztem duzego narazenia. To sie nie oplaca.
    Ale jak bym mial przed soba 300km, to juz sie moze z tego zrobic
    godzina.

    A jeszcze byl motyw, ze na wlocie do Wroclawia swiatla byly i korek
    mogl byc. Te przeskoczone 20 pojazdow to nie tylko kilometr blizej,
    ale tez pare kolejek swiatel. I nie minutka, tylko 5.
    Mnie sie nadal nie oplaca, ale w dluzszej trasie ...

    > Przejedziesz tak kilka razy, zobaczysz ze róznice w zmeczeniu spalaniu sa
    > spore. Za to czasowe praktycznie pomijalne.

    No coz, na dawnej trasie dk8 Wroclaw-Warszawa mozna bylo godzine
    stracic wolno jadac. To jest raczej unikalny wynik, troche mnie
    zaskoczyl. I ta szybka jazda to jeszcze bez wariactwa.
    Roznice w spalaniu raczej niezauwazalne, w zmeczeniu tez nie - pare h
    w samochodzie tez meczy.

    Duzo zalezy od trasy, ruchu - czy sa niepotrzebne ciagle, czy nie ma,
    czy z przeciwka przerwy miedzy pojazdami, czy brak, mocy silnika, ...

    > Róznice w niebezpieczenstwie pomijam bo jak ktos ograniczony umysłowo to
    > tego nie widzi i nie zauwazy.

    No coz, obserwona na pagorkach dolnego slaska wielokrotnie - wyprzedza
    taki warszawiak, bez wybrazni, bez widocznosci, pod gorke ... i nic mu
    nie wyjezdza. W druga strone podobnie - mijam szczyt - rzadko ktos na
    czolowke leci. Te "warszawiaki" maja szczescie :-)

    J.