  • 31. Data: 2014-03-31 17:24:36
    Temat: Re: Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > To jakies bajki.

    Przegląd dodatkowy zrobili (20zł) na podstawie kwitka i swój wystawili, że
    niby da się z tym jeździć, ale jakbym miał zgodnie z prawem przyjechać na
    własych kółkach to musiałbym jakieś dopuszczenie dostać.

  • 32. Data: 2014-03-31 17:29:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > A kogo to interesuje? To, ze niesprawnego samochodu nie da sie naprawic na
    > poboczu nie uprawnia do poruszania sie niesprawnym pojazdem.

    To przecież jak mnie zatrzymali już nie poruszałem się. Zadzwoniłem pod 112
    po lawetę i mnie ściągnęli prosto do stacji diagnostycznej, którą specjalnie
    dla mnie otwarli w nocy.

    > Nastepnym
    > razem pomysli zeby sprawdzic oswietlenie zanim wyjedzie na droge.

    I jeszcze jak jedzie patrzy czy mu się przypadkiem nie przepaliła a wtedy
    zatrzymuje się i dzwoni pod 112.

  • 33. Data: 2014-03-31 17:36:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > No i bys pewnie przegral.
    > Ma samochod miec dwa swiatla ? Ma. Jechal po nocy z jednym ? Jechal.
    > To prawidlowo dowod zabrali, cieszyc sie ze nie wezwali lawety.

    No nie. Jak jechał to mandat należy się za jazdę. Jak zaparkował w miejscu w
    którym światła nie trzeba to średnio jest powód do holowania. Choć cholera
    wie co ustawodawca spłodził. Poza tym można usterkę usunąć, ale trzeba umieć
    czyli ... zadzwonić na 112 :-)

    > Gorzej jak wezwa lawete w sloneczne poludnie :-)

    Spowodowali rozładowanie akumulatora. Zażądali załączenia świateł, udania
    się do "radiowozu" i odmówili wyjścia by wyłączyć z powodu wykonywania
    "czynności".

  • 34. Data: 2014-03-31 17:39:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Hm... czy to się zalicza do odmiany holowania? ;)

    Wy tu śmichy chichy a samochód stoi w obcym mieście z rozladowanym
    akumulatorem, bez dowodu, noc, zimno, bluza dresowa. Nic tylko zadzwonić na
    112 :-)

  • 35. Data: 2014-03-31 21:37:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 31.03.2014 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał/a:

> [...]
    > po lawetę i mnie ściągnęli prosto do stacji diagnostycznej, którą specjalnie

    A kogo to obchodzi? Mozesz byc nawet w samych gaciach a na zewnatrz moze
    pizdzic i byc -20, nie masz prawa dalej jechac niesprawnym samochodem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2014-03-31 22:41:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > A kogo to obchodzi? Mozesz byc nawet w samych gaciach a na zewnatrz moze
    > pizdzic i byc -20, nie masz prawa dalej jechac niesprawnym samochodem.

    Nawet nie mogę pisać o tym na niusy bo Ty tu jesteś, usłyszysz i jeszcze sam
    na 112 zadzwonisz

    > "pożyczyłem se wczoraj samochód. Niestety samochód nie całkiem sprawny
    > był"

    No tak, trzeba mieć tablice rejestracyjne czytelne byś mógł donieść na 112,
    że przednia się spaliła.