  • Data: 2010-11-12 09:56:02
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *CeSaR* w wiadomości news:ibiumk$gs3$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Dzisiaj spaliła się żarówka która od 2 tygodni nie świeciła?
    > Jakieś zakrzywienie czasoprzestrzeni w tym 3mieście musi być......

    W 3mieście z żarówkami jest tragedia, z 7 lat temu rano włączyłem wszystkie
    światła i sprawdziłem czy wszystko działa, było ok. Zrobiłem 2 kilometry i
    na pierwszym przeglądzie rejestracyjnym w tym autku diagnosta stwierdził
    niesprawne oświetlenie i nie podbił przeglądu do czasu usunięcia usterki...
    2 tygodnie to nic, u mnie konsekwancje nakazu świecenia wystąpiły kilka lat
    wcześniej... :p

    Pozdr