  • 11. Data: 2011-11-23 14:17:33
    Temat: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Od: Mario <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-23 14:05, wchpikus pisze:

    > A nie miales gwarancji na rozrzad?
    > Zawsze jesli kupujesz tam gdzie zakaladaja daja gwaracje.

    Racja może nic nie zrobili a kasę wzięli. Dostałeś wtedy wymienione
    części i dowód naprawy ? Ja po ostatniej wymianie sam nie jestem w 100%
    pewien czy nie oszukali mnie ale dopóki nic się nie dzieje to mogę sobie
    gdybać. Co mnie zastanawia to tylko to, że pompa którą dostałem w
    zwrocie wyglądała jak nówka z pudełka, nawet nie zakurzona :) Oczywiście
    musiałem się mocno na prosić o fakturę bo nie wiedzieć czemu nie za
    bardzo chcieli wydać.

  • 12. Data: 2011-11-23 14:49:02
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    > A nie miales gwarancji na rozrzad?
    > Zawsze jesli kupujesz tam gdzie zakaladaja daja gwaracje.

    Witam

    Byla gwarancja na rok, minelo ok 16 miesiecy. Gosc juz nie sprzedaje na
    allegro zreszta jest po gwarancji. Rachunek czy fakture dostaje zawsze
    bez proszenia, auto dowiozlem na lawecie wiec nie wymyslili sobie
    zwalonego rozrzadu. I tak mam za swoje :(

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 13. Data: 2011-11-23 15:44:49
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy taki metaliczny dźwięk jakby łańcuszka to objaw przytartego rozrządu?
    tak przy okazji... SC900

  • 14. Data: 2011-11-23 16:53:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > czy taki metaliczny dźwięk jakby łańcuszka to objaw przytartego
    > rozrządu? tak przy okazji... SC900

    Noooo w SC900 to raczej właśnie odgłos łańcuszka ;)

  • 15. Data: 2011-11-23 17:27:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > proszenia, auto dowiozlem na lawecie wiec nie wymyslili sobie zwalonego

    Taka gwarancja jest o kant dupy - na sto % by sie wyparl mowiac ze mechanik
    spapral sprawe, wiec gwarancja bym sie nie przejmowal. Ale kupic tak powazna
    czesc na Allegro to dla mnie pomylka.

    Dysiek

  • 16. Data: 2011-11-23 17:39:29
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a ile może kosztować naprawa tego łańcuszka?

  • 17. Data: 2011-11-23 19:27:52
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-23 12:57, s2k wrote:

    > Kiedy zmieniany był poprzednio rozrząd, czy był zmieniany komplet z
    > pompą wody i rolkami czy sam pasek?!

    A co do zaistniałej sytuacji ma pompa wody?

    Shrek.

  • 18. Data: 2011-11-23 19:35:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > a ile może kosztować naprawa tego łańcuszka?

    Hm... Nic?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 19. Data: 2011-11-23 19:36:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-23 19:27, Shrek pisze:

    > A co do zaistniałej sytuacji ma pompa wody?

    Nie wiem jak w tym silniku (nie pamiętam), ale w wielu silnikach
    pompa wody jest napędzana od paska rozrządu.

  • 20. Data: 2011-11-23 19:39:54
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/23/2011 12:08 PM, Xiant wrote:
    > Witam
    >
    > Octavia 1.9 TDI 90 KM, szlag trafil wczoraj rolke napinacza i zonk ...
    > mechanicy na razie dlubia oceniajac jakie straty ale sadze, ze tanio nie
    > bedzie. Moze wiekszy sens kupic uzywany silnik i wymienic calosc ? czy
    > przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    > podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.
    >

    > Pozdrawiam
    > Xiant

    IMO nie ma sensu naprawianie takiego silnika.
    Kup na alledrogo od firmy, która zajmuje się rozbiórką aut
    ukradzionych, znaczy się.. powypadkowych.

    Musiałbyś mieć strasznego pecha, aby kupić popowodziowy silnik
    albo jakiegoś zatartego żużla.

    Co do turbiny to bym się zastanawiał czy nic jej nie mogło się stać.
    IMO jeśli była czerwona, bo leciałeś pełen laczek na autostradzie
    i nagle zabrakło smarowania i chłodzenia, to mogła swoje dostać.

    Jak nie była właśnie smażona, to pewnie jest cała i nie się nie stało.

    Przerabiałem parę lat temu w rodzinie korbowód wyjechany bokiem
    w VW Passat 1.8T. Nie było sensu robić. Wymiana motoryny 1000 PLN.