  • Data: 2011-11-23 19:39:54
    Temat: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/23/2011 12:08 PM, Xiant wrote:
    > Witam
    >
    > Octavia 1.9 TDI 90 KM, szlag trafil wczoraj rolke napinacza i zonk ...
    > mechanicy na razie dlubia oceniajac jakie straty ale sadze, ze tanio nie
    > bedzie. Moze wiekszy sens kupic uzywany silnik i wymienic calosc ? czy
    > przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    > podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.
    >

    > Pozdrawiam
    > Xiant

    IMO nie ma sensu naprawianie takiego silnika.
    Kup na alledrogo od firmy, która zajmuje się rozbiórką aut
    ukradzionych, znaczy się.. powypadkowych.

    Musiałbyś mieć strasznego pecha, aby kupić popowodziowy silnik
    albo jakiegoś zatartego żużla.

    Co do turbiny to bym się zastanawiał czy nic jej nie mogło się stać.
    IMO jeśli była czerwona, bo leciałeś pełen laczek na autostradzie
    i nagle zabrakło smarowania i chłodzenia, to mogła swoje dostać.

    Jak nie była właśnie smażona, to pewnie jest cała i nie się nie stało.

    Przerabiałem parę lat temu w rodzinie korbowód wyjechany bokiem
    w VW Passat 1.8T. Nie było sensu robić. Wymiana motoryny 1000 PLN.