-
1. Data: 2011-09-05 22:22:29
Temat: Zablokowany hamulec
Od: "kolo" <k...@k...lo>
Jesli przy wyłączonym silniku wciska się kilkukrotnie pedał hamulca, to się
ten pedał blokuje. To wiem.
Ale zaczął mi się w ten sam sposób blokować, gdy po prostu zostawiam
samochód z wyłączonym silnikiem, bez wciskania pedału. Co może być powodem?
Czy to normalne?
-
2. Data: 2011-09-05 23:27:15
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2011-09-05 22:22, kolo pisze:
> Jesli przy wyłączonym silniku wciska się kilkukrotnie pedał hamulca, to się
> ten pedał blokuje. To wiem.
> Ale zaczął mi się w ten sam sposób blokować, gdy po prostu zostawiam
> samochód z wyłączonym silnikiem, bez wciskania pedału. Co może być powodem?
> Czy to normalne?
>
>
co to znaczy "pedal sie blokuje"?
i w jakim samochodzie?
--
venioo
GG:198909
-
3. Data: 2011-09-05 23:31:10
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: Michał Gut <m...@w...pl>
<wróżka>
chodzi mu o twardnienie pedału hamulca
</wróżka>
-
4. Data: 2011-09-06 00:01:19
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "kolo" <k...@k...lo> napisał w wiadomości
news:j43b1q$8sv$1@news.dialog.net.pl...
> Jesli przy wyłączonym silniku wciska się kilkukrotnie pedał hamulca, to
> się ten pedał blokuje. To wiem.
> Ale zaczął mi się w ten sam sposób blokować, gdy po prostu zostawiam
> samochód z wyłączonym silnikiem, bez wciskania pedału. Co może być
> powodem? Czy to normalne?
Nie
-Uszkodzony zawór zwrotny pomiędzy cylindrem serwo hamulca a
kolektorem/pompą vacum.
-Uszkodzone uszczelki w układzie regulacji uruchomianym pedałem hamulca.
Podciśnienie ucieka i koniec
Trzeba zacząć od zaworu zwrotnego i wszystkich uszczelek na wierzchu a potem
demontować serwo i sprawdzać układy regulacji.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
-
5. Data: 2011-09-06 10:40:32
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>
W dniu 2011-09-06 00:01, Ukaniu pisze:
> Użytkownik "kolo"<k...@k...lo> napisał w wiadomości
> news:j43b1q$8sv$1@news.dialog.net.pl...
>> Jesli przy wyłączonym silniku wciska się kilkukrotnie pedał hamulca, to
>> się ten pedał blokuje. To wiem.
>> Ale zaczął mi się w ten sam sposób blokować, gdy po prostu zostawiam
>> samochód z wyłączonym silnikiem, bez wciskania pedału. Co może być
>> powodem? Czy to normalne?
>
> Nie
> -Uszkodzony zawór zwrotny pomiędzy cylindrem serwo hamulca a
> kolektorem/pompą vacum.
> -Uszkodzone uszczelki w układzie regulacji uruchomianym pedałem hamulca.
> Podciśnienie ucieka i koniec
> Trzeba zacząć od zaworu zwrotnego i wszystkich uszczelek na wierzchu a potem
> demontować serwo i sprawdzać układy regulacji.
>
> --
Strasznie się rozpędziłeś przy wyłączonym silniku pisze, a nic nie pisze
jak się zachowuje kiedy silnik pracuje, a to by mogło wiele wyjaśnić.
Jeżeli na włączonym jest ok to bym się na razie nie przejmował. Ale
powinien napisać dokładniej co i jak i co rozumie przez blokowanie pedału.
Ariusz
-
6. Data: 2011-09-06 22:42:56
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: Karol Y <k...@o...pl>
> powinien napisać dokładniej co i jak i co rozumie przez blokowanie pedału.
Pewnie to, że mu twardnieje.
--
Mateusz Bogusz
-
7. Data: 2011-09-06 23:56:08
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-09-06 22:42, Karol Y pisze:
>> powinien napisać dokładniej co i jak i co rozumie przez blokowanie
>> pedału.
>
> Pewnie to, że mu twardnieje.
>
Jak w podeszłym wieku to ino się cieszyć :D
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
8. Data: 2011-09-07 14:31:41
Temat: Re: Zablokowany hamulec
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:j44ma5$ddr$1@news.onet.pl...
> Jeżeli na włączonym jest ok to bym się na razie nie przejmował. Ale
> powinien napisać dokładniej co i jak i co rozumie przez blokowanie pedału.
W pewnej stacji diagnostycznej fachowiec powiedział
"ta końcówka drążka kierowniczego jest do rychłej wymiany bo ma luz"
I wyleciał z pracy :-( (ja w tym nie maczałem palców bo nie jestem wredny)
Są sprawy które należy zbadać dokładniej bo kierowanie i zatrzymywanie
pojazdu to podstawa, a jak dziś ucieka to jutro może nie działać wcale.
--
Pozdrawiam,
Łukasz