    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Date: Sat, 13 Mar 2010 09:54:05 +0100

    news:hnadr5$m53$1@news.onet.pl...

    > A sarna co ma z lasem wspólnego?
    > Ja je widuję na łąkach, ostatnio nawet w samym Poznaniu.
    > Na Michałowie - tam jest taka duża łąka między ulicą a torami na Franowie,
    > widziałem tam dość duże stado saren.
    > Śniegi im się dały we znaki to wyłaziły gdzie się da za żarciem.

    Oczywiście, że sarnę można spotkać nawet w mieście. Ja w zeszłym roku taką
    ubiłem, co prawda nie w centrum miasta, ale na obrzeżu miasta. W moim
    przypadku sarna wyskoczyła w ostatnim momencie z rowu i wskoczyła przed
    maskę samochodu tak, że nie miałem najmniejszych szans na jakąkolwiek
    reakcję. Było to późnym wieczorem dlatego nie widziałem jej w rowie.
    Ponieważ odbyło się to bardzo szybko to do końca nie byłem pewien czy była
    to sarna czy też duży pies. Jednak zatrzymałem auto, cofnąłem i sprawdziłem
    co to było. Okazało się, że jednak była to sarna. Dostała "strzał" i
    odrzuciło ją do rowu, dlatego też nie musiałem jej odciągać z jezdni.
    Sprawdziłem co się stało z samochodem. Okazało się, że tylko puścił jeden
    zaczep zderzaka. Zadzwoniłem na policję poinformowałem o tym zajściu,
    podałem lokalizację i poprosiłem, żeby przekazali odpowiednim służbom, a
    następnie pojechałem dalej.

    Uważam, że osoba, która przejeżdża człowieka twierdząc, że była to sarna po
    prostu kłamie, albo też jest pijana lub naćpana i nie powinna prowadzić.
    Jeżeli jest na tyle rozporoszona poprawianiem makijażu czy wysyłaniem SMS-ów
    czy też odbywaniem stosunków podczas prowadzenia samochodu to oznacza, ze ta
    osoba nie nadaje się do prowadzenia pojazdów. Jeżeli już faktycznie coś lub
    kogoś przejeżdża nie zauważając co to było to powinna się zatrzymać i
    sprawdzić, a nie wmawiać sobie i innym, że to była sarna.
    Uważam, że w tym konkretnym przypadku pani po prostu wiedziała, że
    przejechała czałowieka, ale w bezczelny sposób kłamała i chciała się pozbyć
    dowodów swojej winy. Niestety miała pecha, że został się nos.