eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZabiła człowieka. Twierdziła, że to sarnaRe: Zabila człowieka. Twierdzila=?UTF-8?Q?=3D=3FUTF-8=3FQ=3F=3D2C=5Fze=5Fto=5Fsarna=3F=3D?=
  • Data: 2010-03-11 10:45:30
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila=?UTF-8?Q?=3D=3FUTF-8=3FQ=3F=3D2C=5Fze=5Fto=5Fsarna=3F=3D?=
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hna3ul$ii3$1@news.onet.pl...

    > A nie pomyślałeś że może wtedy jechałes po prostu za szybko?

    Pomyślałem.
    Ale pchać auta mi się nie chciało, ani bez gazu na jedynce jechać, więc nie
    bardzo dało się coś z tym zrobić. ;-)

    Śnieżyca była taka że cienko widziałem na kilka m przed samochodem, a
    jechałem na trójce bodajże.
    Modliłem się do Światowida żeby auto nie stanęło w zaspie, bo by nas
    zasypało w kilka minut.

    > Skoro sarny pół metra od drogi nie zauważyłeś...

    Miałem poważniejsze problemy niż rozglądanie się po poboczu.

    > No, raczej mało takich ludzi się widuje ;-)

    Wręcz dokładnie odwrotnie.
    Większość ludzi ubiera się w podobne barwy maskujące, zwłaszcza ci co to
    lubią nocami po drogach połazić.
    Nie rozumiem jak można być tak głupim, żeby nic jaskrawego/odblaskowego w
    takiej sytuacji nie założyć.