  • Data: 2010-03-11 12:37:10
    Temat: Re: Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że brak lasu, to żaden argument. Często przejeżdżam
    > tędy:http://tinyurl.com/mojkowo
    > Lasów brak - pojedyncze drzewa przy drodze, a sarny i jelonki są. Co
    > oczywiście niczego nie zmienia.

    Na zaprezentowanym przez Ciebie rejonie kraju, wiadac w okolicy rejony
    lesne, wprawdzie niewielkie, ale gdzies te lesnie zwierzeta mieszkaja.
    Bo inaczej, to gdzie mieszkaja? Zas w okolicy Karłowa - to nieopodal
    Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
    Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu
    porownywalny.

    Znasz tamte okolice, jechałeś kiedykolwiek DW577, bo wydaje mi się, że nie
    bardzo? Wzdłuż tej drogi co chwila są większe i mniejsze kawałki lasów, a
    znaki "uwaga dzikie zwierzęta" obowiązują na większości jej długości, droga
    wąska i w większości dziuwawa. Z Karłowa do Sochaczewa będzie dobre 15 - 20
    km.