  • 21. Data: 2019-04-08 12:01:21
    Temat: Re: Zabierz dziadkowi prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:9a2c8bdf-a25e-457c-a4cf-667eb1c7c690@go
    oglegroups.com...
    >--Moze odbil usilujac nie potrącic.
    >uzgodnij zeznania z dziadkiem bo on twierdzi ze nie zauwazyl :-)

    Najpierw nie zauwazyl, a potem odbil :-)

    J.

  • 22. Data: 2019-04-08 12:17:13
    Od: p...@g...com

    --Najpierw nie zauwazyl, a potem odbil :-)

    to juz nie ten refleks ... jak nie zauwazyl to juz bylo po ptakach czyli kabuum

  • 23. Data: 2019-04-08 13:30:15
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    5694,lukow-75-latek-potracil-cztery-nastolatki-na-pa
    sach-policja.html#s=BoxOpLink

    > Zabrać na 5 lat a ponownego egzaminu i tak już nie zda ;-)

    A jaką karę dostał zarządca drogi za wytarte do zera pasy?

  • 24. Data: 2019-04-08 13:38:53
    Od: p...@g...com

    --A jaką karę dostał zarządca drogi za wytarte do zera pasy?

    dwa klapsy ale sie odwolal :-)

  • 25. Data: 2019-04-08 13:53:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Tak sie konczy lazenie po jezdni jak nie zachowuje sie szczegolnej ostroznosci przy
    wchodzeniu na nia.

    Na przejściu dla pieszych.

    > Nawet sie nie rozejrzaly.

    Nie kłam, twarze są zamazane wiec chuja widać ale prawdopodobnie też nie
    widziały dziadka, który jechał ZA pojazdem, skręcającym w lewo. Dziadek
    wyskoczył jak mysz z pizdy, zjeżdżając z ronda i najechał na linie
    (powierzchnia wyłączona) jadąc "na skróty".

    > Film jest obciety z prawej strony ale i tak widac ze one wlazly na jadacy samochod.
    Jak by je potracil to by polecialy do przodu.

    To gdzie jest czwarta osoba? Zenuś, pierdolisz jak zwykle. Na pasy
    wchodzą cztery osoby a z ziemi zbierają się trzy. Oczywiście jesteś
    ślepym, starym dziadem :] Tam jest...rondo
    (https://www.google.pl/maps/@51.9253043,22.3650499,3
    a,75y,176.98h,56.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1scIKUW_cAx7W
    6BGoQ9KIWwQ!2e0!7i13312!8i6656)

    Dziadek zjeżdżał z ronda, i sam przyznał że NIE WIDZIAŁ pieszych, które
    równym krokiem maszerują sobie przez ulicę, gdzie każdy kierowca MUSI je
    widzieć bo idą już jakiś czas, gdzie dziadek pewnie wjeżdża na rondo
    kiedy one już sobie idą. Znak D-6, który całkowicie olewasz (zawsze
    olewasz) NAKAZUJE kierowcy również zachować ostrożność przy zbliżaniu
    się do tego miejsca ale również NAKAZUJE zmniejszyć prędkość do
    bezpiecznej dla osób które WCHODZĄ na przejście i w tym przypadku,
    udzielenie pierwszeństwa. Piesze ani nie wbiegały ani nie
    materializowały się wczesniej. Kierowca był zwyczajnie nieuważny i "ślepy".
    Koniec kropka. Dodatkowe wyjaśnienie (co widać) dziadek miał niewielką
    prędkość a prawdopodobnie widok zasłonił mu pojazd poprzedzający jego
    (widać biały dach pojazdu na filmie).

    Skoro sam się przyznał że NIE WIDZIAŁ to jak mia zahamować skoro niczego
    nie widział (a mógł i miał możliwość)? Naucz się przepisów i oglądania
    filmu ze zrozumieniem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 26. Data: 2019-04-08 15:29:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje. Z koniem kopal sie nie bede, zwlaszcza ze jestes bardzo glupim koniem.

  • 27. Data: 2019-04-08 15:35:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Nie boj zaby. Tobie tez zabiora i to mniej lat bedziesz mial niz ja. Mam
    bezterminowe. Ale bezterminowe tez kiedys beda wymieniali. To wymienie ostatniego
    dnia. Z 10 lat mam spokoju. Dostane na 15 lat. Jak przezyje jeszcze 25 lat to bede w
    takim wieku ze sukcesem bedzie jak bede sam jadl lyzka albo bede codziennie poznawal
    nowych ludzi. Doczytalem do 2033 bede musial wymienic. Nie 25 a 29 lat mam spokoju.
    Zadnych badan nie bede musial przechodzic. Ty sie martw. Jak zrobia ze po
    szescdziesiatce trzeba bedzie robic badania zeby dostac na 5 lat to mnie to nie
    dotyczy, prawa nabyte to sie nazywa. Ciebie bedzie dotyczylo. A nawet jak bede mial
    90 lat i mi zabiora to co mi zrobia jak mnie zlapia bez pj. W dupe przez papierek
    beda mnie mogli pocalowac.

    Ale większość wypadków powodują młodzi-gniewni. Raczej powinni dawać
    prawo jazdy po skończeniu 35 lat :-)
    T.

  • 28. Data: 2019-04-08 15:37:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Masz racje. Z koniem kopal sie nie bede, zwlaszcza ze jestes bardzo glupim koniem.

    No to kop się z policją, skoro ona uważa tak samo jak ja :]

  • 29. Data: 2019-04-08 16:42:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Policja moze sobie dowolnie uwazac. Istotne jest jak uwazaja sady. A one
    niekoniecznie uwazaja tak jak Policja.

  • 30. Data: 2019-04-08 17:48:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2019 o 11:09, J.F. pisze:

    > Ale to sie liczy za dwa osobne przejscia - na srodku trzeba stanac i sie
    > upewnic !

    Ale one były już praktycznie po drugiej stronie.

    a,75y,193.16h,76.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1scIKUW_cAx7W
    6BGoQ9KIWwQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Moze odbil usilujac nie potrącic.

    Raczej usiłująć. Nie w tą stronę obijał;)

    > No i tu widac przejscie, a na filmie tylko jeden pasek zebry - reszta
    > znikla.
    > Zakladam jednak, ze znak pionowy stoi ...

    Stoi - jak wejdziesz na GM to można nawet rondo obejrzeć - jak one
    wchodziły to koleś był jeszcze na rondzie - nie zdziwiłbym się nawet
    jakby kierunku nie miał.

    > No i to chyba suwerenna decyzja tamtejszej rady miasta ... sprawdzic
    > wyniki w ostatnich wyborach :-)

    Nie mówię, że nie -choć biorą pod uwagę wyczyny pisiorów w stolicy to
    cholera ich tam wie. Pytam po prostu czy tych ludzi do reszty pojebało?

    Shrek