  • 11. Data: 2019-04-07 23:32:16
    Temat: Re: Zabierz dziadkowi prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2019 09:09:15 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    5694,lukow-75-latek-potracil-cztery-nastolatki-na-pa
    sach-policja.html#s=BoxOpLink
    > Zabrać na 5 lat a ponownego egzaminu i tak już nie zda ;-)

    Ale wtargnely, czy nie ?

    http://lukow.lubelska.policja.gov.pl/llk/informacje/
    aktualnosci/89852,Lukow-O-krok-od-tragedii-na-przejs
    ciu-dla-pieszych.html

    No i przejscie ... czy aby na pewno namalowane ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-04-07 23:46:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic mu nie zrobia. Wina tych trzech malolat. To nie on je uderzyl, one uderzyly w
    samochod. Chyba ze wezmie adwokata zwanego skaczacym koniem. Wtedy dozywocie moze
    dostac.

  • 13. Data: 2019-04-08 06:19:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie panstwo nabylo praw tylko ja. I te sa respektowane.

    Nie są - miałeś beztrerminowe - już nie masz. Państwo ma praw w każdej
    chwili cię wydymać z twoich praw - również nabytych i jest na to wyrok
    trybunału konstytucyjnego - ochrona prawna obywateli może uleć
    osłabieniu a ich prawa nie są absolutne.

    Shrek

  • 14. Data: 2019-04-08 06:31:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2019 o 23:32, J.F. pisze:
    5694,lukow-75-latek-potracil-cztery-nastolatki-na-pa
    sach-policja.html#s=BoxOpLink

    > Ale wtargnely, czy nie ?

    Tak wtarnęły, ze były już po drugiej stronie a dziadek jechał po
    powierzchni wyłączonej z ruchu.

    https://www.google.com/maps/@51.9253043,22.3650499,3
    a,75y,193.16h,76.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1scIKUW_cAx7W
    6BGoQ9KIWwQ!2e0!7i13312!8i6656

    BTW - aleje kaczyńskich? Jako przesłużenie Kaczorowskiego? Pojabało kogoś?

    Shrek

  • 15. Data: 2019-04-08 07:52:24
    Od: p...@g...com

    te rondo to jakis gamon projektowal i wykonal :-)
    https://www.google.com/maps/@51.9253538,22.3649223,3
    a,49.2y,157.22h,78.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKoUb0p_sW
    GPfYC2IAgooUw!2e0!7i13312!8i6656
    na filmie widac jak sie tam jezdzi (kazdy scina) wiec wypadki sa zaprogramowane, na
    dziadka trafilo widocznie mial pecha

  • 16. Data: 2019-04-08 08:35:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-07 o 18:09, p...@g...com pisze:
    5694,lukow-75-latek-potracil-cztery-nastolatki-na-pa
    sach-policja.html#s=BoxOpLink

    > Zabrać na 5 lat a ponownego egzaminu i tak już nie zda ;-)

    Będą go sądzić/karać za jedno potrącenie, czy za cztery? ;)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-04-08 08:39:56
    Od: p...@g...com

    --Będą go sądzić/karać za jedno potrącenie, czy za cztery? ;)

    Kodeks karny nakłada na sprawcę katastrofy karę od roku do 10 lat pozbawienia
    wolności, nawet jeżeli nie było ofiar. Jeżeli sąd uzna, że sprawca działał
    nieumyślnie, kara zostaje obniżona: od 3 miesięcy do 5 lat. Jednak gdy skutkiem
    katastrofy jest śmierć lub ciężkie obrażenia wielu osób, sprawca podlega karze od 2
    do 12 lat pozbawienia wolności lub od 6 miesięcy do 8 lat gdy działał nieumyślnie.

    pusci wersje (jak nie zapomni) o katastrofie w ruchu lądowym :-)

  • 18. Data: 2019-04-08 11:09:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    5694,lukow-75-latek-potracil-cztery-nastolatki-na-pa
    sach-policja.html#s=BoxOpLink

    >Tak wtarnęły, ze były już po drugiej stronie

    Ale to sie liczy za dwa osobne przejscia - na srodku trzeba stanac i
    sie upewnic !

    >a dziadek jechał po powierzchni wyłączonej z ruchu.
    >https://www.google.com/maps/@51.9253043,22.3650499,
    3a,75y,193.16h,76.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1scIKUW_cAx7
    W6BGoQ9KIWwQ!2e0!7i13312!8i6656

    Moze odbil usilujac nie potrącic.

    No i tu widac przejscie, a na filmie tylko jeden pasek zebry - reszta
    znikla.
    Zakladam jednak, ze znak pionowy stoi ...

    >BTW - aleje kaczyńskich? Jako przesłużenie Kaczorowskiego? Pojabało
    >kogoś?

    To na Kacz, tamto na Kacz ... musialbys przesledzic jak nadawali.

    No i to chyba suwerenna decyzja tamtejszej rady miasta ... sprawdzic
    wyniki w ostatnich wyborach :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-04-08 11:21:15
    Od: p...@g...com

    --Moze odbil usilujac nie potrącic.

    uzgodnij zeznania z dziadkiem bo on twierdzi ze nie zauwazyl :-)

  • 20. Data: 2019-04-08 11:40:11
    Od: p...@g...com

    jak zwykle niekompetencja i niechlujstwo :-)

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kie
    rowca/news-podstepne-wysepki,nId,2573374