    Subject: Re: Zabierz dziadkowi prawo jazdy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 8 Apr 2019 13:53:30 +0200

    > Tak sie konczy lazenie po jezdni jak nie zachowuje sie szczegolnej ostroznosci przy
    wchodzeniu na nia.

    Na przejściu dla pieszych.

    > Nawet sie nie rozejrzaly.

    Nie kłam, twarze są zamazane wiec chuja widać ale prawdopodobnie też nie
    widziały dziadka, który jechał ZA pojazdem, skręcającym w lewo. Dziadek
    wyskoczył jak mysz z pizdy, zjeżdżając z ronda i najechał na linie
    (powierzchnia wyłączona) jadąc "na skróty".

    > Film jest obciety z prawej strony ale i tak widac ze one wlazly na jadacy samochod.
    Jak by je potracil to by polecialy do przodu.

    To gdzie jest czwarta osoba? Zenuś, pierdolisz jak zwykle. Na pasy
    wchodzą cztery osoby a z ziemi zbierają się trzy. Oczywiście jesteś
    ślepym, starym dziadem :] Tam jest...rondo
    (https://www.google.pl/maps/@51.9253043,22.3650499,3
    a,75y,176.98h,56.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1scIKUW_cAx7W
    6BGoQ9KIWwQ!2e0!7i13312!8i6656)

    Dziadek zjeżdżał z ronda, i sam przyznał że NIE WIDZIAŁ pieszych, które
    równym krokiem maszerują sobie przez ulicę, gdzie każdy kierowca MUSI je
    widzieć bo idą już jakiś czas, gdzie dziadek pewnie wjeżdża na rondo
    kiedy one już sobie idą. Znak D-6, który całkowicie olewasz (zawsze
    olewasz) NAKAZUJE kierowcy również zachować ostrożność przy zbliżaniu
    się do tego miejsca ale również NAKAZUJE zmniejszyć prędkość do
    bezpiecznej dla osób które WCHODZĄ na przejście i w tym przypadku,
    udzielenie pierwszeństwa. Piesze ani nie wbiegały ani nie
    materializowały się wczesniej. Kierowca był zwyczajnie nieuważny i "ślepy".
    Koniec kropka. Dodatkowe wyjaśnienie (co widać) dziadek miał niewielką
    prędkość a prawdopodobnie widok zasłonił mu pojazd poprzedzający jego
    (widać biały dach pojazdu na filmie).

    Skoro sam się przyznał że NIE WIDZIAŁ to jak mia zahamować skoro niczego
    nie widział (a mógł i miał możliwość)? Naucz się przepisów i oglądania
    filmu ze zrozumieniem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>