  • 11. Data: 2012-04-23 19:59:19
    Temat: Re: Zabezpieczenie swiatel DRL
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    PiteR wrote:
    (ciap)
    > Rozglądam się
    > właśnie za LEDami. Obecnie wszystkie nowe auta powinny mieć fabryczne
    > ledy.

    Wszyscy faceci powinni też mieć przy sobie prezerwatywy, a straż miejska
    prawo sprawdzania...

    --
    Włodek

  • 12. Data: 2012-04-23 20:24:37
    Temat: Re: Zabezpieczenie swiatel DRL [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > a straż miejska prawo sprawdzania...

    a straż miejska powinno się rozgonić ;)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2012-04-23 20:40:43
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    PiteR wrote:

    > a straż miejska powinno się rozgonić ;)

    Ja byłbym mniej radykalny, nalezy tylko przydzielić jej właściwe zadania,
    zwiazane z:
    -psimi kupami w piaskownicach
    -śliną, gumami i papierkami na trawnikach i chodnikach
    -pieszymi na drogach rowerowych

    I WARA OD POJAZDÓW KOŁOWYCH ;-)

    --
    Włodek