  • 11. Data: 2011-04-20 18:02:59
    Temat: Re: Zabezpieczenie gniazda elektryki przyczepy
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 19:33, Padre pisze:
    > Ale co z
    >
    > Jak się przetrze to sobie wymienię kabel, mam czarny zderzak więc nie
    > przeszkadza mi też niewielkie obcieranie przez kabel, zresztą można
    > sobie coś nakleić na zderzak, na przykład kawałek grubej przezroczystej
    > folii samoprzylepnej

    > Nie widzę logicznego powodu dla którego diagnosta mógłby coś
    > zakwestionować, chyba że trafi się na ograniczonego typa który boi się
    > wszystkiego czego nie zna.
    >
    > Zresztą gniazdo wcale nie musi być montowane do haka, może być
    > gdziekolwiek w okolicy haka.

    Podoba mi się idea gniazda w bagażniku, ale chyba zrobię inaczej. Haka
    potrzebuję do wożenia rowerów, czyli wiosna<->jesień. Na zimę *cała*
    elektryka haka, czyli wiązka, gniazdo i wspornik z tabliczką
    homologacyjną byłoby demontowane. Tabliczki z homologacją nie potrzeba,
    baza haka jest niewidoczna. Wiązka haka będzie podpięta do elektryki
    auta na jakiejś wtyczce wewnątrz bagażnika. Na wiosnę wystarczy
    przeciągnąć kabel przez otwór w karoserii - jest fabryczny do tego celu.
    Da się to zrobić bez zdejmowania zderzaka.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2011-04-20 19:09:33
    Od: Padre <P...@n...net>

    Na wiosnę wystarczy
    > przeciągnąć kabel przez otwór w karoserii - jest fabryczny do tego celu.
    > Da się to zrobić bez zdejmowania zderzaka.

    Jak się ma otwór przez który wejdzie kabel z wtyczką to pewnie że tak
    będzie lepiej.

  • 13. Data: 2011-04-20 19:41:41
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 21:09, Padre pisze:
    > Na wiosnę wystarczy
    >
    > Jak się ma otwór przez który wejdzie kabel z wtyczką to pewnie że tak
    > będzie lepiej.

    Jest, tylko trzeba będzie jakąś uszczelkę wykombinować, bo oryginalna w
    aucie raczej nie przeżyje wielokrotnego zakładania i wyjmowania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2011-04-21 21:56:25
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-04-20 11:16, Albercik pisze:

    > Hej, no jakbym ja ten post napisał.. w zeszłym tygodniu męczyłem się ze
    > swoim gniazdem używanym raz na rok..

    dziś po raz pierwszy podpiąłem do gniazda w swoim samochodzie przyczepę
    i okazało się, że wszystko działa jak należy.
    Niby nic, tylko patrząc na stan haka (fabryczny, odpinany) i po fakcie
    odcięcia linii +12 V (gniazdo 13 stykowe) do podłączenia dodatkowego
    gniazda zapalniczki w bagażniku przez któregoś z poprzednich właścicieli
    sądzę, że od nowości samochodu to gniazdo raczej nie było używane, a co
    najwyżej bardzo okazjonalnie. Aha - samochód ma 15 lat, w moich rękach
    od ponad 2.

    --
    Pozdr.
    Michał