  • 11. Data: 2014-01-08 16:18:34
    Temat: Re: Zaawansowana konfiguracja Androida - jak?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-08 16:01, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "dizel" p...@4...com

    > Dobrze mu napisano -- bez roota nic nie zrobi ciekawego a gdy
    > już nauczy się rootowania, nie będzie zadawał głupich pytań. ;)

    Ale root wcale nie jest zlotym graalem. W zdecydowanej wiekszosci
    typowych zastosowan jest zbedny.

  • 12. Data: 2014-01-08 16:38:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 08 Jan 2014 16:18:34 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    >Ale root wcale nie jest zlotym graalem. W zdecydowanej wiekszosci
    >typowych zastosowan jest zbedny.

    zgadza się, ale do modowania, wgrywania romów jest potrzebny jak
    najbardziej.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-01-08 18:19:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 52cd6c4d$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    > Ale root wcale nie jest zlotym graalem. W zdecydowanej wiekszosci typowych
    zastosowan jest zbedny.

    Ale nic (poza smartfonem i cierpliwością) nie jest potrzebne
    do bawienia się smartfonem, gdyż pole do popisu jest raczej
    niewielkie. Po prostu warto ,,przebiec się'' po ustawieniach.

    Do tego żadne księgi czy opisy nie są potrzebne.

    IMO najważniejsze są wgrywane aplikacje.

    Dopiero po zrootowaniu można bawić się naprawdę...

    Ale (w odróżnieniu do wczesnych Win) Android nie jest złośliwie
    poustawiamy, dlatego też niemal odpada potrzeba poprawiania. To
    i owo zawsze warto poprawić, ale ogólnie IMO Android jest juserfriendly. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-08 19:18:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > poustawiamy, dlatego też niemal odpada potrzeba poprawiania. To
    > i owo zawsze warto poprawić, ale ogólnie IMO Android jest juserfriendly. ;)

    Dokladnie.
    Co do custom romow, sytuacja tez jest daleka od jednoznacznosci.
    W przypadku Defy instalacja CM dodala temu telefonowi skrzydel, usuwajac
    przy tym wiele niedorobek producenta.
    Inaczej wyglada to na SGS2. Zainstalowalem CM 10.2 (bazujacy na 4.3.1).
    Predkosc pozostala mniej wiecej ta sama, rowniez w AnTuTu.
    Usunieto oczywiscie TouchWiza, kasujac przy okazji tryb ekonomiczny,
    ktory calkiem dobrze sie sprawdzal. Zniknela rowniez samsungowa
    aplikacja foto a ta z CM wg mnie nie umywa sie do niej.
    Na plus CM: kontrola uprawnien aplikacji (ale to raczej zasluga tej
    wersji Androida), usuniecie irytujacego dzwieku przy podlaczaniu usb
    czy "migawki" aparatu. Reszta przy zwyklym uzytkowaniu....nie ma szału.
    Jeszcze jedna wada Custom Romow jest ich manager, do ktorego mozna wejsc
    i zrzucic obraz calego telefonu i grzebac w nim, czego nie da sie zrobic
    w stockowym romie bez wspomnianego managera.
    Byc moze aktualizacja CM do 4.4 bedzie przelomem jesli chodz o znaczace
    zmniejszenie zasobozernosci, ale na to trzeba bedzie jeszcze dlugo
    raczej poczekac.