  • 51. Data: 2013-08-26 15:01:52
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 13:07:04 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

    > Może i racja. Jednak stoi to w sprzeczności co do zasady
    > równouprawnienia obywateli.

    to namów uprawniony organ do zaskarżenia tego do TK

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2013-08-26 18:06:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > to namów uprawniony organ do zaskarżenia tego do TK

    Tych 460 "organów męskich" myśli tylko jak ich od koryta nie oderwać, a nie
    będą sobie dziurawym prawem dupę<->głowę zawracać.
    Przez pewien czas mnie to nie ruszało, bo wychodziłem z założenia, że każdy
    tam musi się najpierw nakraść, ale coraz bardziej zaczyna przeszkadzać...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 53. Data: 2013-08-26 22:45:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 26 Aug 2013 13:30:49 +0200, the_foe <t...@w...pl> wrote:

    >w prostych tez wymiekaja.

    Ano.
    Mój US chyba nie wie gdzie ja pracuję. I wysyła zawiadomienia o
    zajęciu itd. (za mandaty) na adres zakładu pracy, gdzie od 2001 roku
    nie pracuję :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2013-08-26 22:46:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Aug 2013 23:30:53 +0200, The_EaGle <t...@t...pl>
    wrote:

    >Natomiast są radiowozy wyposażone w dostęp do CEK bezpośredni wtedy mogą
    >sprawdzić zarówno ilość punktów.

    O ile są w zasięgu GSM/GPRS/EDGE czy co tam jest. "Panie, ten złom to
    więcej nie działa niż działa".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280