    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Date: Thu, 22 Aug 2013 08:40:33 +0200

    > Z programów w stylu " nasza dzielna drogówka" wynika że niebiescy nie wiedzą ile
    pacjent ma punktów. Tak że jak przekracza limit to chyba nie wiedzą. Piszę chyba bo
    fiuta w talarki za to bym nie dał sobie pokroić. Ale co z tymi co jednorazowo
    załapują się na przekroczenie limitu? Nie jest to niemożliwe. Pacjent załapał 35
    punktów, przyjmuje mandat i co dalej?

    Myślę, że to zwykła ściema. Zatrzymali mnie kiedyś tacy bardzo gadatliwi
    policmajstrzy. Zapytali mnie, czy mam jakieś punkty, powiedziałem, że
    nie wiem, bo nie pamiętałem ile czasu minęło od ostatniego mandatu.
    Powiedzieli, że zaraz sobie sami sprawdzą. W swoim terminalu mieli o
    mnie wszystko. Cała historię zmian mojego meldunku, miejsca pracy i
    wiele innych. Mieli ilość punktów jaką mam (aktualnie), natomiast nie
    mieli informacji kiedy te punkty "znikną". Więc jeśli ktoś dostałby
    mandat mieliby od razu informację czy przekracza 24pkt. Inna sprawa, czy
    każdy radiowóz ma taki terminal?