  • Data: 2017-03-22 10:12:33
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 21 Mar 2017 22:26:26 +0100, quent

    > Które konkretnie?

    Jak nie pamiętasz, to jak w ogóle prowadzisz dyskusję? Te w którym
    przyklasnąłeś, że przesiadka na grzanie domów oraz turlania samochodów
    prądem doprowadzi do kontroli nad społeczeństwem i że "to jest bardzo
    realny scenariusz". JAk jest realny, to podaj konkretny przykład takiego
    działania w państwie demokratycznym vel kapitalistycznym na przełomie 100
    lat. Doczekam się czy znowu schowasz głowę w piasek?

    > Co tam Grecy. Oni i tak już są wtopieni.
    > Jadą na kroplówce ale to równia pochyła.
    > UE trzyma ich wciąż na niej bo to *kolebka_demokracji* (sic!).

    Pytam ponownie, czy jak grecy chcieli dalej gówno robić i ssać kasę, na co
    się w końcu ktoś obudził i postawił, w wyniku czego zaczęli robić dym w
    kraju -- to była ta ich, jak to nazwałeś, krnąbność? I to na taką
    "krnąbrność" wprowadzają wszelkie "totalne kontrole"?

    > ROTFL
    > I oczywiście nie ma innej alternatywy niż narodowy
    > socjalizm, komuna i anarchia.
    > Typowa lewacka nawijka.

    No! Jest oczywiście idealny w każdym calu korwinizm. Tylko coś się biedny
    przebić nie może. Pewnie lewaki korwinowi podpowiadają do uszka co ma
    wybełkotać żeby znowu zrobić z siebie idiotę roku. ROTFL

    > Sam sobie rób testy.
    > Ja widzę co mam na filtrach reku.
    > Widzę jak wyglądają zimą prześcieradła które po tygodniu przyniosę z
    > suszarki z tarasu do domu.

    Ja akurat nie muszę robić testów, bo mi wystarczy nos i oczy. Parę razy w
    tym roku widziałem "klasyczny" SMOG, i nie było to w Londynie -- prócz tego
    wielokrotnie wisiał typowy Toxic SMOKE (żebyś się już słówek nie czepiał).

    > Przestań argumentować w tak idiotyczny sposób.
    > Bardziej idiotycznego stwierdzenia dawno nie czytałem na tej grupie.
    > Twoja próba wycofania się z tego wygląda żałośnie.
    > No ja widzę jakie masz o podatkach pojęcie.
    > Wg Ciebie bez dochodowego, progresji itp. złodziejskich wynalazków ani
    > rusz. Co za poglądy...fuj!

    Mam pojęcie obowiązujące i doń się odnoszę. To ty sobie notorycznie
    doprawiasz coś czego nie ma, a co ci się marzy. Więc przypominam, nie mamy
    komuny, im więcej i lepiej się pracuje, tym więcej się zarabia. Wystarczy
    głowa na karku i nic więcej. Podatki i inne "kontrole totalne" w tym nie
    przeszkadzają aby mieć dużo kasy. Zwalanie problemu braku pieniędzy na
    podatki to typowe jojczenie klasycznego nieroba.

    > I wszystko jasne. Kontrola totalna.
    > NIe znajdziemy wspólnego języka.

    Nie znajdziemy, bo tobie ewidentnie wszystko zwisa i marzy się "totalna
    wolna amerykanka". Tylko przy takiej wolnej amerykańce szybko byś zatęsknił
    za "totalnymi kontrolami" jakby ci zaczęli śmieci na podwórko wyrzucać albo
    szmbo wylewać pod płotem i brudząc prześcieradła paląc opony.

    --
    Pozdor
    Myjk