  • Data: 2017-03-22 09:34:22
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Mar 2017 00:31:42 +0100, SW3

    > Proponuję abyś prowadził skrupulatną ewidencję wszystkich spożywanych
    > pokarmów. Niektórzy nie mają co jeść - to jest prawdziwy problem, przy
    > którym nakreślenie paru kresek to żaden problem ;)

    Oczywiście można brnąć w absurdy. ;P Przypominam jednak ponownie, że
    podobna afera była o kasy fiskalne w taksówkach, gdy każdy inny sklep
    sprzedający towary lub usługi je posiadał od wielu lat. To też urągało
    ponoć zdrowemu rozsądkowi. A potem ubera gonili za to samo, co kiedyś przez
    lata robili, krzycząc że to nieuczciwe. No więc ja nie jestem za
    regulacjami, ale niestety niektórzy bez regulacji żyć nie mogą.

    --
    Pozdor
    Myjk