  • Data: 2017-03-21 22:26:26
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.03.2017 16:18, Myjk wrote:
    > Mon, 20 Mar 2017 08:22:43 +0100, quent

    > Ma znaczenie, bo chciałbym w końcu zobaczyć jakieś dowody na Twoje
    > twierdzenia.

    Które konkretnie?

    > Znaczy jak grecy chcieli dalej gówno robić i tylko kasę ssać w wyniku czego
    > zaczęli zadymy robić, to byli właśnie krnąbrni? Dobre.

    Co tam Grecy. Oni i tak już są wtopieni.
    Jadą na kroplówce ale to równia pochyła.
    UE trzyma ich wciąż na niej bo to *kolebka_demokracji* (sic!).

    > Zdecydowanie bardziej niż za komuną, nazizmem czy aby każdy żyjący w
    > społeczeństwie mógł robić co mu się rzewnie podoba wg własnego uznania.

    ROTFL
    I oczywiście nie ma innej alternatywy niż narodowy socjalizm, komuna i
    anarchia.
    Typowa lewacka nawijka.

    > Sam fakt że nie jest zadymiona nie oznacza automatycznie, że masz zdatne i
    > sensownej jakości do użycia powietrze. Zrób sobie prosty test

    Sam sobie rób testy.
    Ja widzę co mam na filtrach reku.
    Widzę jak wyglądają zimą prześcieradła które po tygodniu przyniosę z
    suszarki z tarasu do domu.

    > Zmiłuj się i przestań po raz kolejny wyrywać zdania z kontekstu

    Przestań argumentować w tak idiotyczny sposób.
    Bardziej idiotycznego stwierdzenia dawno nie czytałem na tej grupie.
    Twoja próba wycofania się z tego wygląda żałośnie.

    .. Przecież
    > oczywiste jest, że podatki się płaciło, płaci i płacić się będzie. Jak
    > wypracuje 10 tys. zł to dostanie więcej niż jak wypracuje 5 tys.

    No ja widzę jakie masz o podatkach pojęcie.
    Wg Ciebie bez dochodowego, progresji itp. złodziejskich wynalazków ani
    rusz. Co za poglądy...fuj!

    > Obecne problemy, typu maźnięcie kartą
    > przez czytnik przy wejściu do obory, to żadne problemy.

    I wszystko jasne.
    Kontrola totalna.
    NIe znajdziemy wspólnego języka.

    --