  • Data: 2012-12-05 19:16:40
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kto wie ... moze i tak.

    Ale co tak? Zadałem pytanie "wybierasz 1 czy 2?" :).

    > Bo glupie sa i nie umieja walczyc o swoje :-P

    Bo jest to marginalny koszt. Szczerze: gdyby aspirynę rozdawali
    za darmo po drugiej stronie Warszawy, to i tak wolałbym zapłacić
    te 6 zł za paczkę w najbliższej aptece.

    Tak naprawdę mówimy o produkcie lokalnym, więc kupowanie aspiryny
    nie wyprowadza kasy na drugi koniec świata (najdalej do Niemiec).
    W związku z tym wysoka cena mi nie przeszadza, bo farmaceuci też
    muszą jakoś zarabiać :). Pewnie moje nastawienie byłoby trochę
    inne (choć nieznacznie), gdybyśmy tę aspirynę importowali z Australii.

    W Europie za wiele produktów płacimy więcej niż w innych częściach
    świata i co - źle się żyje? :P

    > Uslugi banku PKO BP tez nie sa drogie. Co to jest 7 zl raz na miesiac za
    > prowadzenie konta, nie stac Cie ? 5 zl za przelew, tzn za realizacje oplaty
    > zmiennej, to przeciez jeszcze mniej niz za aspiryne.

    7 zł za prowadzenie dobrego konta bym zapłacił bez wahania. 5 zł za
    przelew nie, bo robię ich dosyć dużo i by mi taka opłata pożarła
    zyski :).

    > A jednak w porownaniu to innych bankow cisnie mi sie na mysl tylko jedno
    > okreslenie - zlodzieje :-)

    A mi się ciśnie: bezkonkurencyjna stabilność, największa dostępność
    kredytów, największa sieć placówek. Co nie zmienia faktu, że konto mam
    gdzie indziej. Do PKO BP pewnie "wejdę" właśnie przy okazji kredytu
    mieszkaniowego, ale mam nadzieję, że stanie się to nieprędko (pewnie
    będą już po prostu Bankiem Polski, jak powinni się nazywać od zawsze).

    > Moze oni dla zdrowia, co by serce bylo lepsze :-P

    Dla zdrowia to jest AFAIR tabletka na tydzień (tzn. 50mg dziennie).

    pozdrawiam,
    PK