  • Data: 2012-12-05 22:54:51
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-05 22:03, PK pisze:

    > Droższe koszty produkcji, większe oczekiwanie zysku.

    mówiłeś, że rzeczy z importu niby MUSZĄ być droższe.

    > Chciałbyś równych cen na całym świecie? Z takimi poglądami to w USA
    > raczej prezydentem byś nie został :D.

    a dlaczego?
    ponadto nie równych cen,
    tylko swobodnego przepływu dóbr i usług,
    wtedy cena = koszt produkcji + koszt dostarczenia + zysk

    przy czym zysk ma tendencję zniżkową w obliczu konkurencji.

    > No mi jest w Europie naprawdę super.

    ok
    brawo i chwała
    mi w USA było dużo fajniej niż tu.