  • 21. Data: 2012-11-30 14:37:18
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:50b88778$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tak... już to słyszałem wielokrotnie.
    > PO to ścierwo takie samo jak PIS

    Cienka ta sciema.

  • 22. Data: 2012-11-30 14:38:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >>
    >Prezesa mam głęboko w dupie

    symulowac to trzeba umic

  • 23. Data: 2012-11-30 14:49:48
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    W dniu 2012-11-30 08:28, 4CX250 pisze:
    > To o was POwskie ścierwa i dla was POwskie lemingi
    > http://www.youtube.com/watch?v=tH5thz4LkAA

    ja nie kumam o co chodzi, znajomego wywalili ze straży bo nie chciał
    wlepić mandatu żulowi stojącemu pod wódopojem - znajomy stwierdził że
    starszy człowiek i może sie napić

    to ja się go pytam po co do kurwy nędzy przyjąłeś się do straży, straż i
    policja jest od pilnowania i egzekwowania przepisów prawa wymyślanych
    przez rządzących, ty masz brać i wlepiać mandaty tym co łamią prawo

  • 24. Data: 2012-11-30 15:04:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-30 08:28, 4CX250 pisze:
    > dla was POwskie lemingi

    Lemming - to takie sympatyczne, zaradne stworzonko. Które ni cholery nie ma
    skłonności
    do stadnych, autodestrukcyjnych zachowań. Za to jest doskonałym przykładem ofiary
    czarnego
    PR-u, bo mitomani od dekad powtarzają te bajędy a głupcy wierzą.

    Więc jak słyszę że ktoś w kogoś rzuca lemmingiem, to na miejscu tak "oszkalowanego"
    bym się tylko usmiechnął - widać, o kim naprawdę ten "epitet" świadczy.

  • 25. Data: 2012-11-30 15:12:00
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tak... już to słyszałem wielokrotnie.
    > PO to ścierwo takie samo jak PIS, PSL, SLD.
    > Tyle że ścierwo POwskie wyjątkowo drażni ludzi i wyjątkowo na skalę
    > dotychczas nie spotykaną zadłużyli nas a teraz szukają pieniędzy w naszych
    > i tak już chudych portfelach.

    Tu chodzi głównie o brak napletków - stąd smród. Ale wypierdalajcie na
    politykę albo pręga.

    --
    Miranda

  • 26. Data: 2012-11-30 15:13:35
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:k9aedq$2est$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > "oszkalowanego"
    > bym się tylko usmiechnął - widać, o kim naprawdę ten "epitet" świadczy.

    Ale najwyraźniej nie odróżniasz leminga od lemminga. Lemming to takie
    sympatyczne... itd. zaś leming to głupie POowskie bezmózgowie.

    --
    Miranda

  • 27. Data: 2012-11-30 15:14:24
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > "oszkalowanego"
    > bym się tylko usmiechnął - widać, o kim naprawdę ten "epitet" świadczy.

    Ściągnij sobie grę Lemings. To o tych lemingów chodzi. Dajesz gościowi
    granat do ręki, mówisz masz tu stać i policzyć do dziesięciu, no i on stoi
    bo wierzy że to co mu powiedziałeś jest dla jego dobra.

    Marek

  • 28. Data: 2012-11-30 15:23:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-30 15:13, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:

    > Ale najwyraźniej nie odróżniasz leminga od lemminga. Lemming to takie
    sympatyczne... itd. zaś leming to głupie POowskie bezmózgowie.

    Faktycznie w polskiej nazwie słownikowej tego sympatycznego itd., jest jedno m.

  • 29. Data: 2012-11-30 15:31:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-30 15:14, 4CX250 pisze:

    > Ściągnij sobie grę Lemings.

    Ależ znam (tylko akurat gra jest faktycznie przez dwa 'm'). No właśnie, fikcja (i to
    wtórna).

  • 30. Data: 2012-11-30 15:42:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:k9ag0d$2fp6$1@news2.ipartners.pl...

    > Ależ znam (tylko akurat gra jest faktycznie przez dwa 'm'). No
    > właśnie, fikcja (i to wtórna).

    Wtórna, w rzeczywistości wrzuca ten granat do urny ;-)

    --
    Yogi(n)