  • 11. Data: 2012-11-30 11:11:34
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nazywanie kogoś ścierwem bo ma inne zapatrywania na politykę jest żałosne.

    Dobra, juz sie tak nie podniecaj :)

    sz

  • 12. Data: 2012-11-30 11:16:23
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "komuny" też było "pięknie" - jedzenie na kartki, stan wojenny, milicja na
    > ulicach, procesy pokazowe. Ludzie poświęcali swoją wolność a niektórzy i
    > życie dzięki temu teraz możesz pójść do sklepu i coś po prostu kupić, czy
    > mówić co myślisz(w pewnych granicach).
    >
    > Nazywanie kogoś ścierwem bo ma inne zapatrywania na politykę jest żałosne.
    > W Polsce mamy 38 milionów POLAKÓW a nie mieszankę "PISd i POpaprańców".
    > Nie podoba się coś w prawie czy polityce to, kurwa, działaj za tym żeby
    > było lepiej dla wszystkich, a nie dziel ludzi na "ich" i "nas" i dąż do

    Tak tak... już to słyszałem wielokrotnie.
    PO to ścierwo takie samo jak PIS, PSL, SLD.
    Tyle że ścierwo POwskie wyjątkowo drażni ludzi i wyjątkowo na skalę
    dotychczas nie spotykaną zadłużyli nas a teraz szukają pieniędzy w naszych i
    tak już chudych portfelach.

    Marek

  • 13. Data: 2012-11-30 11:29:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-11-30 11:16, *4CX250* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > PO to ścierwo takie samo jak PIS, PSL, SLD.

    Jasne, tylko Korwinek cacy

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2012-11-30 11:55:56
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 11:16:23 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Tyle że ścierwo POwskie wyjątkowo drażni ludzi i wyjątkowo na skalę
    > dotychczas nie spotykaną zadłużyli nas a teraz szukają pieniędzy w naszych i
    > tak już chudych portfelach.

    Tak drażni ludzi, że jako pierwsza partia po 89r wygrała wybory pod rząd.
    ;)

    Doobra, wynocha oszołomie na pl.soc.polityka

  • 15. Data: 2012-11-30 12:03:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak drażni ludzi, że jako pierwsza partia po 89r wygrała wybory pod rząd.

    Taa, i tak się im od tej wody sodowej popierdoliło we łbach, że zakładają,
    że obojętnie co by nie robili i tak im nikt nie podskoczy.

  • 16. Data: 2012-11-30 12:31:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Kapibara" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak drażni ludzi, że jako pierwsza partia po 89r wygrała wybory pod rząd.
    > ;)
    >
    > Doobra, wynocha oszołomie na pl.soc.polityka

    Zalinkowałem film o mandatach jak byś nie zauważył...

    Marek

  • 17. Data: 2012-11-30 12:32:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Nov 2012 12:31:36 +0100, 4CX250

    > Zalinkowałem film o mandatach jak byś nie zauważył...

    Po czym zacząłeś pierdolić niczym rasowy
    troll polityczny, jakbyś nie zauważył...
    Za dużo się przeprezesa nasłuchałeś.

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2012-11-30 12:47:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Fri, 30 Nov 2012 12:31:36 +0100, 4CX250

    > Po czym zacząłeś pierdolić niczym rasowy
    > troll polityczny, jakbyś nie zauważył...

    Nie pierdoliłem, bo dupą nie ruszałem.

    > Za dużo się przeprezesa nasłuchałeś.

    Czytaj uwaznie co pisałem wcześniej. Prezesa mam głęboko w dupie tak jak i
    twojego kłamliwego guru.

    Marek

  • 19. Data: 2012-11-30 12:53:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Nov 2012 12:47:38 +0100, 4CX250

    > Nie pierdoliłem, bo dupą nie ruszałem.

    Owszem, ciśnienie ci skoczyło.

    > Czytaj uwaznie co pisałem wcześniej.

    Przeczytałem, o hitlerowcach, wywodach politycznych, itp.
    Stwierdzam, masz nierówną podsufitkę. Żle uprałeś.

    > Prezesa mam głęboko w dupie tak jak

    Właśnie widać po twoich pożalsięborze wypowiedziach.

    > i twojego kłamliwego guru.

    Nie mów tak brzydko o sobie, mój ty "guru".

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2012-11-30 14:36:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra, juz sie tak nie podniecaj :)

    No ale jest smierdzacym chujem ten 4CX250 czy nie?