  • Data: 2010-01-05 22:59:50
    Temat: Re: Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie
    Od: "Max_P" <M...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cztery" <r...@d...trzy> wrote in message news:4b43afd3$1@news.home.net.pl...

    > O Twoim populizmie.
    > Jesli Polak/Francuz czy Czech dostaje TAKI SAM produkt, to dlaczego ten
    > pierwszy ma za niego placic mniej ?
    > Tylko dlatego, ze wydajnosc jego pracy oraz gospodarki kraju, w ktorym
    > zyje jest 2x nizsza niz Francuza ?

    Od 15 lat pracuję i w kraju i za granicą; zapewniam Cię, ze moja wydajność
    pracy jest niekiedy 100% wyższa niż w tych "wydajnych" krajach. To, że
    zbilansowany przez GUS efekt mojej pracy w Polsce wyglada jak wygląda, to
    raczej temat na inną grupę. Jeśli Niemiec obija gruchy i jeździ za darmo, a
    ja zapieprzam 24h/dobe i od święta mogę sobie zrobić luksus przejazdu
    nibyautostradą, to chyba jest coś nieteges?

    Max