  • Data: 2010-01-06 20:49:40
    Temat: Re: Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie
    Od: "Max_P" <M...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> wrote in message

    > I za mieszkanie placil rate/wynajem nie 1000pln a 1000eur tez bys nie
    > narzekal?

    Jakoś nie widzę w Polsce niemieckich, holenderskich czy francuskich
    emigrantów, jakoś im lepiej zapłacić 1000 euro za mieszkanie i 8 euro za
    100km przejazdu autostradą. Tak sie składa, ze my jesteśmy jedynym w
    galaktyce tzw. krajem na dorobku, innym spada wszystko spada z nieba.
    Kapujesz. Ja - Ty też, pracujesz jedynie lewą ręką i to od czasu do czasu;
    nie może być inaczej, skoro inni ale zagraniczni, też tylko dwuręczni, mają
    wydajność 4, 6, 8 razy większą.

    Max