eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł Waldemar Buda @waldemar_buda 587 tys kredytobiorców pozostawionych bez pomocy w postaci wakacji kredytowych ( min. Domański). Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwyż

  • 11. Data: 2023-12-29 18:20:27
    Temat: Re: ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł Waldemar Buda @waldemar_buda 587 tys kredytobiorców pozostawionych bez pomocy w postaci wakacji kredytowych ( min. Domański). Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwyż
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 00:03, Kaczin0 pisze:

    > To może przypomnij nam wszystkim, jak długo działa ten rząd?

    Wystarczające długo aby złamać prawo i konstytucje.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2023-12-29 22:40:24
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Już skończył się czas na tłumaczenie
    > wszystkiego pisowcami.

    No pewnie. Przecież od 2 tygodni mamy nową Polskę, która magicznie
    wyłoniła się ze świata równoległego, prawda ?
    Rozpierdalanie i rozkradanie gospodarki połączone z socjalistycznym
    rozdawnictwem cudownie zniknęło i nie ma żadnego ale to żadnego wpływu
    na stan państwa. Bo przecież od 14 dni rządzi Tusk :)

    Wy kurwa naprawdę jesteście tak durni czy innych macie za durnych ?

  • 13. Data: 2023-12-29 22:41:38
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > dlaczego odpowiadacie temu debilowi?
    > i wyciągacie go z KF

    Aaa... poniosło mnie. Masz rację. Już nie będę.

  • 14. Data: 2023-12-29 22:51:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2023 o 18:20, RadosławF pisze:
    [...]
    > Wystarczające długo aby złamać prawo i konstytucje.

    Z PiSiorskiego siedzenia zawsze jest łamanie konstytucji i prawa, jeśli
    nie leci po ich myśli. Nic nowego. Widać to ostatnio po rękoczynach PiS,
    zamiast zgłaszania do odpowiednich organów.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-12-29 23:11:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2023 o 22:40, sundayman pisze:

    > Wy kurwa naprawdę jesteście tak durni czy innych macie za durnych ?

    Sądzą po sobie, co oznacza obie wersje naraz :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-12-30 00:07:00
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Z PiSiorskiego siedzenia zawsze jest łamanie konstytucji i prawa, jeśli
    > nie leci po ich myśli. Nic nowego. Widać to ostatnio po rękoczynach PiS,
    > zamiast zgłaszania do odpowiednich organów.

    Ostatnio widziałem rękoczyny opcji pro niemieckiej, a powód to fakt
    że ktoś robił coś nie po ich myśli.
    Pytanie czy już polecieli na skargę do unii europejskiej czy tym
    razem im to nie przeszkadza?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2023-12-30 10:06:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.12.2023 o 00:07, RadosławF pisze:

    > Ostatnio widziałem rękoczyny opcji pro niemieckiej, a powód to fakt
    > że ktoś robił coś nie po ich myśli.

    Rękoczyny należy zgłaszać do odpowiednich organów. Zgłosiłeś?

    > Pytanie czy już polecieli na skargę do unii europejskiej czy tym
    > razem im to nie przeszkadza?

    Włącz TV i zobacz jak to wygląda :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-12-30 14:23:07
    Temat: Re: ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2023-12-29 o 22:40, sundayman pisze:
    > z socjalistycznym
    > rozdawnictwem cudownie zniknęło

    Albo państwo mniej zabiera jak w PRyLu, albo daje na bąbelka.
    Może nie 500/800 na każdego bąbelka, ale jednak coś sypnie.

    10% ludków przed 30-tka ma dzieci, coś ewidentnie nie pikło
    i nadchodzi skocznia małysza:
    https://www.populationpyramid.net/pl/polska/2016/

    Tak, pisy przegięły z socjalem. Wcześniej Balcerki
    przegięły z gromadzeniem rezerw/dociskaniem ludowi śruby.

    > ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980

    Co wynika z podwyższenia płac. Generalnie siła nabywcza
    poszła w dół. Wyjebać inflację na 40% w 2 lata, do tego trza mieć talent:)

  • 19. Data: 2023-12-31 16:03:10
    Temat: Re: ZUS ze składką zdrowotną drożeje do 1980 zł Waldemar Buda @waldemar_buda 587 tys kredytobiorców pozostawionych bez pomocy w postaci wakacji kredytowych ( min. Domański). Jednocześnie podnosi im się cenę paliwa (kilkadziesiąt groszy) poprzez podwy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 29 grudnia 2023 o 00:03:12 UTC+1 Kaczin0 napisał(a):

    > To może przypomnij nam wszystkim, jak długo działa ten rząd?
    >
    > --
    > Kaczin
    Pistoletow do głow KałOwni nikt nie przystawiał, tak mi się wydaje. Nie musieli
    startować zeby wygrać i się wpierdolic na minę. Teraz rzadzi KałOwnia i obciaza ja
    wszystko bez względu kiedy i za czyich rzadowi powstało, bo maja wiejszosc i
    praktycznie wszystko moga zmienić. Jak ZUS za wysoki to mogą zmienić procenty i juz
    jest niższy. Ale szybciej zmienia wynagrodzenia w społkach skarbu państwa na wyższe
    bo powiedzieli ze prezydent Duda wetujac ustawę o podwyzce dla budzetowki dał
    mozliwosc podnoszenia wynagrodzenia w społkach skarbu państwa. Taki jeden rudy jak to
    mowił to był w innej czasoprzestrzeni bo nie wiedział ze teraz to on rzadzi. Droższe
    alkohole i papierosy, zabieranie samochodowe moczymordom, wyższe mandaty i jeszcze
    sporo niezbyt akceptowalnych rozwiazan postało za rzadowi PiSu ale obciazy KałOwnie.

  • 20. Data: 2023-12-31 21:00:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Teraz rzadzi KałOwnia i obciaza ja wszystko bez względu kiedy i za czyich rzadowi
    powstało, bo maja wiejszosc i praktycznie wszystko moga zmienić.

    Dziwne. KO nie ma większości, ośle :) Jak rządził PiS i miał bezwzględną
    władzę to za wszystko odpowiedzialny był Tusk. Musisz być konsekwentny
    albo jak zwykle możesz być debilem nadal :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>