  • 1. Data: 2010-10-18 08:53:17
    Temat: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO
    Od: Marcin Markiton <m...@m...pl>

    Witam
    Pragnę zapytać czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z firmą Mastiff
    (monitory Eizo, EIZO Professional Partner) i jakie ma doświadczenia.
    Czekamy na monitory od marca (przelew poszedł w marcu). Nie pomagają
    prośby, nie pomaga groźba prokuratury itp.

    Stanowczo odradzam!!!

  • 2. Data: 2010-10-18 08:55:44
    Temat: Re: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Markiton" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > Czekamy na monitory od marca (przelew poszedł w marcu). Nie pomagają
    > prośby, nie pomaga groźba prokuratury itp.

    Przestan grozic.

  • 3. Data: 2010-10-18 09:10:16
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 10:55:44 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Przestan grozic.

    ????? a to czemu? Jak dla mnie jeśli jest tak jak pisze, to sprawa
    powinna już dawno trafić do sądu... :-/

    --
    pzdr
    meping

  • 4. Data: 2010-10-18 09:12:31
    Od: "Sniper" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:i9h2tn$217$2@inews.gazeta.pl...

    > ????? a to czemu? Jak dla mnie jeśli jest tak jak pisze, to sprawa
    > powinna już dawno trafić do sądu... :-/

    dlatego niech przestanie grozić i skieruje sprawę do sądu,
    tak jak napisał Jakub

    pozdr
    snip

  • 5. Data: 2010-10-18 09:14:47
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 11:12:31 +0200, Sniper napisał(a):

    > dlatego niech przestanie grozić i skieruje sprawę do sądu, tak jak
    > napisał Jakub

    fakt - coś mało bystry dziś chyba jestem... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 6. Data: 2010-10-18 11:14:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Markiton wrote:
> [...]
    > Czekamy na monitory od marca (przelew poszedł w marcu). Nie pomagają
    > prośby, nie pomaga groźba prokuratury itp.

    ale którego roku?

  • 7. Data: 2010-10-18 11:51:53
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 Oct 2010 01:53:17 -0700 (PDT), Marcin Markiton
    <m...@m...pl> wrote:

    A tak, nie śpieszą się, nie śpieszą ;) Znaczy to nie był jednostkowy
    przypadek i jednak omijać.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 8. Data: 2010-10-18 12:44:19
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 18 Paź, 10:53, Marcin Markiton <m...@m...pl> wrote:
    > Witam
    > Pragnę zapytać czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z firmą Mastiff
    > (monitory Eizo, EIZO Professional Partner) i jakie ma doświadczenia.

    No tak, psia firma handlująca elektroniką, to chyba musiało byś od
    samego początku skazane na niepowodzenie ... ;-)

  • 9. Data: 2010-10-18 18:32:38
    Od: Marcin Markiton <m...@m...pl>

    On 18 Paź, 14:44, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > No tak, psia firma handlująca elektroniką, to chyba musiało byś od
    > samego początku skazane na niepowodzenie ... ;-)

    Dziękuję za wiadomość na prv. Przekazuję dalej bo chyba warto:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=50985&highl
    ight=mastiff -
    heh, dopiero teraz widzę, że w internecie głośno już o nich - a ja
    myślałem że Amerykę odkrywam.
    Przypomnę jeszcze raz: ZPK Mastiff - przelew w marcu 2010 (ponad 9
    tyś), monitorów nie ma do tej pory (październik 2010). Radzę omijać
    wielkim łukiem!!!

  • 10. Data: 2010-10-18 18:40:37
    Od: jesień <j...@w...pl>

    >No tak, psia firma handlująca elektroniką, to chyba musiało byś od
    >samego początku skazane na niepowodzenie ... ;-)

    w czasach świetności forum mva Tomasz J. był wielce pomocny i swoją
    wiedzą na temat LCD imponował wszystkim :)