    From: simon <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ZOTAC IONITX-B-E - opinie użytkowników
    Date: Fri, 03 Sep 2010 10:34:23 +0200

    > Zastanawiam się nad zakupem płyty ZOTAC IONITX-B-E.
    > Komputer ma służyć jako mini media center pod tv. Całość podłączona do
    > ampli i tv.
    Aaaa jeszcze jedna ważna sprawa, o której zapomniałem napisać.
    Ten model płyty ma niestety jeden feler, dla niektórych
    dyskwalifikujący, mianowicie są problemy z wybudzaniem po usb.
    Pomimo odp. opcji w biosie nie udało mi się uzyskać odp. efektu.
    Lekarstwem okazało się wybudzanie poprzez WOL, ale też nie zawsze pewnie
    to działa, być może to kwestia programowania ACPI poprzez linuksa, ale
    nie mam pewności.
    Nie wątpię, że powinna być aktualizacja biosu, niestety mam wrażenie, że
    producent już "olał" tę platformę :)

    > Niewątpliwą zaletą płyty jest cena oraz brak zbędnych dodatków typu wifi...
    Wifi można zawsze dorzucić :) jest dedykowany do tego celu port mini
    PCI-e. W przyszłym tygodniu wypróbuję w tym gnieździe dysk SSD, można
    takowe kupić na aukcjach już za 50 zł :) - obecnie używam dysku SSD 8GB
    poprzez przejściówkę Sata-Zif.

    --
    Pozdro
    Simon