  • 1. Data: 2012-11-10 22:38:38
    Temat: ZKPWZM - Wikipedia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zespół
    Kierowcy
    Przyśpieszającego
    Złych
    Momentach

    to już się leczy, nie traćmy nadziei

    ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

  • 2. Data: 2012-11-11 00:03:38
    Temat: Re: ZKPWZM - Wikipedia
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-10 22:38, PiteR pisze:
    > Zespół
    > Kierowcy
    > Przyśpieszającego
    > Złych
    > Momentach
    >
    > to już się leczy, nie traćmy nadziei
    >
    > ;)

    Zespół? Mam wrażenie, że wszyscy ale to wszyscy poza tylko mną
    przyspieszają na widok czerwonego światła...

  • 3. Data: 2012-11-11 00:33:28
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Filip" <b...@m...pl> wrote in message news:k7mmg7$pbe$3@news.task.gda.pl...

    > Zespół? Mam wrażenie, że wszyscy ale to wszyscy poza tylko mną
    > przyspieszają na widok czerwonego światła...

    A najpierw zwalniaja na widok zielonego swiatla, bo za chwile moze sie
    zapali czerwone.... i wlasnie wtedy przyspieszaja, zeby na tym czerwonym
    przejechac.

    --
    Axel

  • 4. Data: 2012-11-12 01:07:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Axel pisze tak:

    > A najpierw zwalniaja na widok zielonego swiatla, bo za chwile moze
    > sie zapali czerwone.... i wlasnie wtedy przyspieszaja, zeby na tym
    > czerwonym przejechac.

    10/10 hehe

    Widzicie i właśnie na tym polega geniusz Wikipedii, że może ją tworzyć
    każdy ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-11-12 05:33:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Axel wrote:
    > "Filip" <b...@m...pl> wrote in message

    > A najpierw zwalniaja na widok zielonego swiatla, bo za chwile moze sie
    > zapali czerwone.... i wlasnie wtedy przyspieszaja, zeby na tym
    > czerwonym przejechać.

    myślałem ze tylko jaj takich bucefałów spotykam...

    zielone wlecze sie jak krowa po pastwisku, OK jedzie wolno jego wola choc
    zawsze jest pytanie czemu to robi lewym pasem. Dojeżdżamy do skrzyżowania on
    sie dalej wlecze o żółte gaz i przejeżdża na czerwonym. I ten debil pewnie
    uważa sie za ostrożnego kierowcę bo wolno jeździ.

  • 6. Data: 2012-11-14 20:32:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-11-2012 00:03, Filip pisze:
    > Zespół? Mam wrażenie, że wszyscy ale to wszyscy poza tylko mną
    > przyspieszają na widok czerwonego światła...

    Ew. jak chcesz zmienić przed nim pas i akurat jest na to sporo miejsca.

    --
    pozdr.