    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ZKPWZM - Wikipedia
    Date: Mon, 12 Nov 2012 05:33:20 +0100

    Axel wrote:
    > "Filip" <b...@m...pl> wrote in message

    > A najpierw zwalniaja na widok zielonego swiatla, bo za chwile moze sie
    > zapali czerwone.... i wlasnie wtedy przyspieszaja, zeby na tym
    > czerwonym przejechać.

    myślałem ze tylko jaj takich bucefałów spotykam...

    zielone wlecze sie jak krowa po pastwisku, OK jedzie wolno jego wola choc
    zawsze jest pytanie czemu to robi lewym pasem. Dojeżdżamy do skrzyżowania on
    sie dalej wlecze o żółte gaz i przejeżdża na czerwonym. I ten debil pewnie
    uważa sie za ostrożnego kierowcę bo wolno jeździ.