  • Data: 2009-02-27 11:19:12
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...[OT] przepraszam ;-)
    Od: <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OGONek~
    >
    > ps. Nie mam zadnej satysfakcji. Zal mi tych co brali kredyty w walutach.
    > Udało mi sie przekonac pare osób zeby tego błedu nie popełniali. Mialem
    > za
    > to niezla zjebke przez 2 lata - teraz mnie całuja po rękach.

    To skad tyle jady w tych Twoich wypocinach skoro nie masz satysfakcji?
    Oczywiscie ze wolalbym byc w strefie Euro i miec stabilna walute.
    Brac kredyt w zlotowkach? Coz, jezeli brales kredyt we CHF pol roku temu i
    byl to kredyt na ok 2-5 lat to faktycznie jestes w dupie. Ale wez pod uwage,
    ze kredyt na dom z reguly bieze sie na jakies 30 lat. I w tej perspektywie
    przekoani przez Ciebie znajomi moga jednak byc w plecy na zlotowkach.

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--