  • Data: 2009-02-28 14:31:34
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...[OT] przepraszam ;-)
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doomin13 wrote:
    > taaaaaaaa
    > a wziales pod uwage to ze wielu ludzi nie mialo zdolnosci kredytowej w zlotowkach?
    > z powodu wysokosci ich oprocentwania
    > i nie mialo wyjscia?
    To nie powinny brac kredytu. Jak byl im zaproponowal hipotetyczna rate
    rosnaca to tez by wzieli ile fabryka dala ?. Niech teraz nie placza,
    ryzyko kursowe jest czyms oczywistym.

    Pozdr

    Marek

    BTW: Ciekaw jestem jaka beda mieli mine jak oprocentowanie frankow wroci
    do normy (bo 0.5 % to nie jest normalne) a kurs pozostanie ten sam.