  • Data: 2014-06-28 21:28:56
    Temat: Re: ZDJĘCIA: Kasprowy Wierch
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 czerwca 2014 07:52:12 UTC+2 użytkownik bans napisał:

    > Jak już napisano - nuda. Niestety, na Kasprowy wjechało już kolejką
    > setki tysięcy fotografów, a każdy myślał że jest oryginalny.

    O tym, że jestem oryginalny akurat nie myślałem, ale uważam (nadal), że kadry chyba
    nie są takie złe, no i światło też niczego sobie.

    Z drugiej strony rzeczywiście to już było, jak się widzi takie zdjęcia kolejny raz to
    można być znudzonym.

    Najzabawniejsze jest to, że właśnie teraz, gdy staram się wyczekiwać dogodnych
    momentów na zrobienie zdjęć (co zwykle oznacza złotą godzinę, zachód lub wschód
    słońca) i w momencie gdy naprawdę wydaje mi się, że widać jakiś rozwój w moich
    galeriach, okazuje się, że to nuda :)

    Ech, nie warto chyba jednak wstawać o 3 ;)

    Pozdrawiam, Tomasz