  • 1. Data: 2009-06-02 21:16:42
    Temat: [ZDJĘCIA] Kansas
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Wszystkich!

    Zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć z "Najnudniejszego Stanu Świata"
    - Kansas:

    http://tomaszworek.com/gallery-kansas.html

    Zachęcam również do klasycznego mieszania z błotem ;)

    Pozdrawiam, Tomasz Worek

  • 2. Data: 2009-06-02 21:34:21
    Temat: Re: [ZDJĘCIA] Kansas
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    >Zachęcam również do klasycznego mieszania z błotem ;)

    Jeśli o to chodzi to na mnie nie licz, co to to nie ;)
    A poza tym fajne klimaty. Ale to tylko moje skromne zdanie.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-06-03 06:22:07
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >Zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć z "Najnudniejszego Stanu Świata"
    >- Kansas:
    >
    >http://tomaszworek.com/gallery-kansas.html

    nie wiem co chciałeś pokazac na tych zdjęciach.. jezeli faune i flore kansas
    to pokazałeś z są tam same krowy i pustkowia:)
    jeżeli chciałeś pokazać życie w Kansas to tam tego nie ma, nie ma kałbojów,
    ludzi, starych stacji benzynowych itp. klimatu które podejrzewam tworzy to
    miejsce.
    pozdro

  • 4. Data: 2009-06-03 10:48:28
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Kokos" <k...@k...com> napisał(a):

> [...]
    >ludzi, starych stacji benzynowych itp. klimatu które podejrzewam tworzy to

    Zdjecia fajne, mi sie podobaja, ale moze pokazal
    te, bo.. te byly najlepsze technicznie? :)

  • 5. Data: 2009-06-03 19:05:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-06-03 12:48:28 +0200, Kell a <k...@n...com> said:

    > Zdjecia fajne, mi sie podobaja, ale moze pokazal
    > te, bo.. te byly najlepsze technicznie? :)

    Albo, bo były z Kansas.
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-03 19:41:02
    Temat: Re: Kansas
    Od: j...@u...at

    On 2 Jun., 23:16, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > - Kansas:
    >
    > http://tomaszworek.com/gallery-kansas.html
    >
    > Zachęcam również do klasycznego mieszania z błotem ;)

    duzo swietnej fotografii , miejscami wybitnej.
    seria n t zamkow polskich znakomita.
    kanzas calosciowo moze troche slabszy , ale rozumiem , ze to
    konsekwencja kryzysu , ktory przeciez swoj prapoczatek ma w
    stanch :-)

    oglada sie z przyjemnoscia.
    calosc smacznie podana - jak wykwintna potrawa w eleganckiej
    restauracji.

  • 7. Data: 2009-06-04 06:31:44
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >duzo swietnej fotografii , miejscami wybitnej.
    >seria n t zamkow polskich znakomita.

    przestań palić to świństwo

  • 8. Data: 2009-06-04 07:37:02
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 3 Cze, 21:05, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Albo, bo były z Kansas.
    > :)
    > --
    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl

    I to i to :)

    Poza tym nie udało mi się zrobić żadnych innych zdjęć, których bym sie
    nie wstydził pokazać :P

    Pozdrawiam, Tomasz
    Tam w niekórych rejonach naprawdę jest mało ludzi.

  • 9. Data: 2009-06-04 11:00:34
    Od: j...@u...at

    On 4 Jun., 08:31, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > przestań palić to świństwo

    przyznam sie , ze nie pale , tylko zuje - wlokno kokosowe. jest ciezko
    strawne i wychodzi z kalem.

  • 10. Data: 2009-06-04 11:04:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 04:00:34 -0700 (PDT), j...@u...at napisał(a):

    > przyznam sie , ze nie pale , tylko zuje - wlokno kokosowe. jest ciezko
    > strawne i wychodzi z kalem.

    Dlaczego zjadłeś dziecku materacyk? ;)

    MSPANC

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."