-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ZDJĘCIA
Date: Mon, 10 Jan 2011 00:04:16 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <igdeti$kai$1@news.onet.pl>
References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ig4dtb$7dn$1@cougar.axelspringer.pl>
<e...@f...googlegroups.com>
<ig5ert$4a1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4d26f118$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<ig7423$vr1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-30-61.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1294614258 20818 89.72.30.61 (9 Jan 2011 23:04:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 23:04:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341124
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ig7423$vr1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> to byla predkosc po zakonczeniu wyprzedzania. jak zaczynalem to bylo
> pewnie ze 40. generalnie sam proces wyprzedzania poszedl gladko i
> bezproblemowo bo nie mialem buta w podlodze tylko sobie lekko
> przyspieszalem. ot taka leniwa jazda. uwazalem na goscia tym bardziej ze
> zachowywal sie w sposob nieprzewidywalny z lekka bo tu hamulec tu kierunek
> w lewo tam prawo a jedzie prosto.
> zawsze staram sie wyprzedzac takich eby miec ich z tylu nie z przodu.
> tego akurat wyprzedzilem przede wszystkim ze wzgledu na predkosc.
He he he. Może jednak przestań się tłumaczyć, bo tylko się bardziej
pogrążasz :)
Skoro sygnalizował skręt w lewo to nie wolno Ci było wyprzedzać, a skoro
widziałeś. że sygnalizuje raz w lewo, a raz w prawo to powinna u Ciebie
zadziałać zasada ograniczenia zaufania.
Podsumujmy zatem:
1. Jazda z nadmierną prędkościa w terenie zabudowanym.
2. Niedostosowanie prędkości do warunków atmosferycznych oraz panujących na
drodze.
3. Prowadzenie pojazdu pomimo dużego zmęczenia.
4. Wyprzedzanie pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo.
5. Niezastosowanie zasady ograniczenia zaufania w stosunku do uczestnika
ruchu drogowego, który zachowuje się irracjonalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.11 00:06 Plumpi
- 10.01.11 00:14 Plumpi
- 10.01.11 00:28 Plumpi
- 10.01.11 00:58 J.F.
- 10.01.11 09:00 Cavallino
- 10.01.11 09:05 Michał Gut
- 10.01.11 09:13 flower
- 10.01.11 09:14 Cavallino
- 10.01.11 09:59 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 10:00 Sebastian Kaliszewski
- 10.01.11 10:14 Jakub Witkowski
- 10.01.11 10:16 Jakub Witkowski
- 10.01.11 10:25 CeSaR
- 10.01.11 10:25 J.F.
- 10.01.11 10:31 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi