  • 371. Data: 2011-09-28 16:58:11
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:53:14 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Im bardziej są sceptyczni, tym
    > bardziej ich to boli.

    bardziej boli zwolenników

    > Ja po prostu akceptuję rzeczywistość.

    przed chwilą twierdziłeś, że jej nieakceptujesz.
    Jak chcesz walczyć to rób to konsekwentnie, bo na razie to się tylko
    ośmieszasz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 372. Data: 2011-09-28 16:59:24
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 15:56, kamil pisze:

    > Bzdura, ceny są wyznacznikiem tego, ile klient jest w stanie za towar
    > zapłacić.

    Tu się zgodzę. Tak działa rynek.

    Tyle, że nikt tych energooszczędnych nie chciał kupować.
    Wymyślono więc zakaz - burząc rynek i przystawiając ludziom pistolet do
    głowy: "kupisz NASZĄ, albo żadnej". To już nie jest rynek - to jest
    socjalizm.

    Jak wszyscy Polacy wiemy - socjalizm kończy się upadkiem. Europa tego
    jeszcze nie wie, dlatego politycy teraz się tak wiją próbując nowymi
    dyrektywami pokonać kryzys, który sami wywołali innymi dyrektywami.

  • 373. Data: 2011-09-28 16:59:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:58, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:53:14 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > bardziej boli zwolenników

    Doprawdy? To nie ja zakładam 30 tematów przeciw światłom i 20 przeciw
    ograniczeniom prędkości co miesiąc. :)

    > przed chwilą twierdziłeś, że jej nieakceptujesz.
    > Jak chcesz walczyć to rób to konsekwentnie, bo na razie to się tylko
    > ośmieszasz

    Ja kupuję żarówkę, zamiast szukać warsztatowych. Czego tu nie pojmujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 374. Data: 2011-09-28 17:00:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:59, Marcin N wrote:

> [...]
    > jeszcze nie wie, dlatego politycy teraz się tak wiją próbując nowymi
    > dyrektywami pokonać kryzys, który sami wywołali innymi dyrektywami.

    Ty zaś jak wszyscy Polacy na polityce i gosporadce znasz się wyśmienicie
    i przewidziałeś kryzys, którego mądre głowy w europarlamencie nawet
    sobie jeszcze nie wyobrażają.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 375. Data: 2011-09-28 17:03:20
    Temat: Re: Z3omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Skoro i tak zapnie, to co mu obowiązek przeszkadza?

    Skoro i tak zapnie to po co mu obowiązek?

    > I dlaczego mam płacić za leczenie tych nie myślących logicznie?

    To temat na osobną dyskusję nad _obowiązkowym_ ubezpieczeniem i jego
    zakresem.
    Dyskusję długą. Dziś masz taki obowiązek.
    Tak samo jak będziesz miał obowiązek płacić za leczenie gościa, który po
    wypiciu trzech ćwierci będzie chciał udowodnić innemu, że jednym ciosem
    siekierki odrąbie sobie rękę. Albo przejdzie po gzymsie kilkupiętrowej
    kamienicy. Załóżmy że w pierwszym przypadku nie wykrwawił się przed
    przyjazdem do szpitala a w drugim upadek przeżył. Zapłacisz za leczenie i
    pewnie jeszcze do renty się dołożysz.

  • 376. Data: 2011-09-28 17:04:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:59:28 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Ja kupuję żarówkę, zamiast szukać warsztatowych. Czego tu nie pojmujesz?

    to co kupujesz to nie jest żarówka. To jest lampa fluorescencyjna.
    A ja nie lubię ich światła. Ale nie mogę kupić innej bo lemmingi jak ty
    wspierają polityków twierdzących, że wiedzą lepiej ode mnie co jest mi
    potrzebne.

    Jakbyś pomieszkał trochę w socjaliźmie to juz byś to przeżył. A tak
    nauczysz się teraz na własnej skórze.

  • 377. Data: 2011-09-28 17:05:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:56:15 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > I dlaczego mam płacić za leczenie tych nie myślących logicznie?

    dlaczego mam płacić 30 razy więcej za źródło światła, którego nie
    potrzebuję?

  • 378. Data: 2011-09-28 17:05:28
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Kask na budowie też przecież zakładasz, bo tak bezpieczniej, a nie dlatego
    > że musisz. Prawda?

    Od godziny tylko o tym piszę.

  • 379. Data: 2011-09-28 17:05:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:03, CeSaR wrote:

    > Skoro i tak zapnie to po co mu obowi?zek?

    Bo jest idiotą, który wyczytał na jakiejś grupie że w pasach ludzie
    duszą się w płonącym samochodzie? :-)

    > To temat na osobn? dyskusje nad _obowi?zkowym_ ubezpieczeniem i jego
    > zakresem.
    > Dyskusje d?ug?. Dzi? masz taki obowi?zek.
    > Tak samo jak bedziesz mia? obowi?zek p?aciae za leczenie go?cia, który po
    > wypiciu trzech aewierci bedzie chcia? udowodniae innemu, ?e jednym ciosem
    > siekierki odr?bie sobie reke. Albo przejdzie po gzymsie kilkupietrowej
    > kamienicy. Za?ó?my ?e w pierwszym przypadku nie wykrwawi? sie przed
    > przyjazdem do szpitala a w drugim upadek prze?y?. Zap?acisz za leczenie i
    > pewnie jeszcze do renty sie do?o?ysz.

    I na tym polega życie w społeczeństwie. Kiedy mnie na nogę spadnie
    siekierka pijanego robotnika, też będę mógł się wyleczyć pomimo braku
    ubezpieczenia "od upadających z wysokości siekierek".

    Każdy popełnia błędy, każdemu może się powinąć noga, cywilizowane
    społeczeństwo potrafi w takim przypadku zareagować inaczej, niż
    przepędzeniem bezużytecznego do lasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 380. Data: 2011-09-28 17:06:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:05, CeSaR wrote:

    > Od godziny tylko o tym pisze.

    No to po co "BHP niech będzie", skoro jest zbędne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net