  • 11. Data: 2009-01-28 13:09:23
    Temat: Re: Z1-karta 8GB?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No to tu albo moja pamięć zawodzi, albo ostrzeżenia były
    > nie na miejscu, albo jednak z tą specyfikacją coś było
    > nie do końca...

    Ze specyfikacja bylo jak najbardzij OK, natomiast chinska implementacja
    nawalała ;-) 1GB dzialaly w 99.9% przypadków, 2GB to juz bylo slabo, 4GB
    najczesciej nie dzialalo.

    > Oczywiście, toż piszę wyżej.
    > Tylko AFAIR nierzadkie były przypadki, że taka karta wciśnięta
    > do sprzętu supportującego 4 GB niekoniecznie działała.

    No tak. Sprzet obslugujacy SD 1.0 mogl czuc sie zagubiony z karta 2GB o 4GB
    nie spominajac ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-01-28 14:30:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009, Mikolaj Tutak wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > No tak. Sprzet obslugujacy SD 1.0 mogl czuc sie zagubiony z karta 2GB

    No. W kontekście tego co napisałem wyżej :)
    Ostatnio udaje Ci się chyba pomijać kluczowe słowa :D
    Przez "supportujący" mam na myśli sprzęt z publiczną specyfikacją
    producenta.

    Acz tego co piszesz że to "chińska wersja SD" była taka sobie
    wykluczyć nie można - co jest o tyle istotne, że pytający nadal
    może się na takie cóś naciąć (choćby w używanych).
    Nie można rownież wykluczyć przypadków sprzętu supportującego
    SDHC 4 GB a nie supportującego rozszerzeń SD, acz wydaje się
    to mało prawdopodobne (rozszerzenia JEDNAK powstawały wcześniej).

    pzdr, Gotfryd