  • 21. Data: 2012-03-11 20:46:19
    Temat: Re: Z tą marką konstrukcuyjnie chyba jest coś nie tak
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 20:37, DoQ pisze:
    > W dniu 11-03-2012 20:37, DoQ pisze:
    >
    >> Efektywne wypadki z udziałem BMW?
    >
    > Efektowne oczywiście.

    Jedna sa efektowne inne nie, a piszesz tak jakby inne marki sie
    efektownie nie rozbijaly.
    Osobiscie widzialem o wiele wiecej efektownych wypadkow z udzialem
    zupelnie innych marek samochodow.
    O chociazby ten rosyjski filmik co tu nie dawno ktos wrzucil, chyba z
    nissanem navara w roli glownej... efektowny to chyba byl, a moze to
    zakamuflowane BMW bylo? :>

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2012-03-11 21:43:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 20:39:45 +0100, Karolek napisał(a):

    > Moze byc i tak :>
    > Ale osobiscie bym sie sklanial ku tezie, ze nie odbiega od sredniej.
    > Druga rzecz, ze jak rozwali sie BMW to na portalach wyraznie o tym
    > pisza, nawet jak kierowca BMW nie byl sprawca tylko poszkodowanym :>

    Ale o innych tez pisza.

    > A tak np. dzisiaj na obwodnicy trojmiasta wydachowal jakis mistrz, ale z
    > artykulu sie nie dowiesz jaka to marka... jakby to bylo BMW to nie
    > omieszkali by wspomniec :>

    Moze nie dalo sie rozpoznac :-)

    P.S. wedlug google:
    kierowca dachowal 3.7mln
    kierowca bmw dachowal 1.2mln
    kierowca fiata dachowal 0.7 mln
    kierowca fiat dachowal 1.3 mln
    kierowca ford dachowal 0.1
    kierowca forda dachowal 1.7
    kierowca toyota dachowal 0.6
    kierowca toyoty dachowal 0.6 mln
    kierowca opla dachowal 1.1
    kierowca opel dachowal 1.1

    Wnioskow chyba sie wyciagnac nie da, tym niemniej nie brakuje informacji o
    innych markach i nie jest ich jakos znaczaco mniej.

    Ale znajdz inne auto ktore tak potrafi :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw

    J.

  • 23. Data: 2012-03-11 21:57:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 21:43, J.F. pisze:

    > Ale o innych tez pisza.

    Ale nie w tytule :>

    > Moze nie dalo sie rozpoznac :-)

    Jakby dali lepsze zdjecie... :>
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Samochod-dachowa
    l-na-obwodnicy-n56325.html

> [...]
    >
    > Wnioskow chyba sie wyciagnac nie da, tym niemniej nie brakuje informacji o
    > innych markach i nie jest ich jakos znaczaco mniej.

    Przeciez nie twierdze, ze inne wypadki sie przemilcza.

    > Ale znajdz inne auto ktore tak potrafi :-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw

    Dobra wygrales :>

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2012-03-11 22:26:26
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >albo winne są spojlery i lotki. Bo w szatańskie moce przyciągające
    >nagminnie głąbów za kierownice tej marki nie wierzę.
    >http://kontakt24.tvn.pl/temat,bmw-dachowalo-kierowc
    a-bez-szwanku,38170.html?categoryId=2

    W moich okolicach na wsiach bardzo popularne są golfy, passaty, civiki i
    wszelkiej maści beemy. Jak jakiś osioł wpierdzieli się się na "późnym
    żółtym", czyli normalnym zielonym ale dla tych z poprzecznej drogi, pojedzie
    pod prąd, skręci z jednokierunkowej w lewo z prawego pasa - to w 99%
    przypadków będzie to kierowca któregoś z wymienionych. Do tych z BMW należą
    te łosie, które bokiem biorą zakręty - jako jedyne z wymienionych, z
    oczywistych względów.

    Osobną kategorię stanowią "białe kozaczki", najczęściej w SUV lub
    suvopodobnym wytworze południowokoreańskich lub japońskich fabryk - ale tu
    talent jeździecki najczęściej objawia się w nieużywaniu kierunkowskazów,
    jeździe po dwóch pasach naraz a w szczególności umiłowaniu do parkowania na
    chodnikach, przejściach, ścieżkach rowerowych lub po prostu trawnikach.

    Obie grupy nie uwzględniają zasady prawej ręki na wszelkiej maści
    parkingach, zasady ustąpienia pierwszeństwa temu, który nie ma zastawionej
    drogi i jedzie z przeciwnej strony itp.

    Piszę na podstawie własnych obserwacji, nie medialnego bełkotu - BMW nie
    jest tu wyjątkiem czy jakoś szczególnie upierdliwym rodzajem postrachu
    dróg, to po prostu jedna z podgrupek kierowców specjalnej troski.
    Ale niezależnie od marki i rodzaju pojazdu, szczególnie szczególną
    ostrożność zachować należy, kiedy pojawia się specjalista z rejestracją KT
    lub KLI - tu nie obowiązują żadne zasady, kierunkowskazów nie mają chyba
    fabrycznie, a wyprzedzanie na trzeciego zaczynają tylko na podwójnej,
    koniecznie pod górkę.

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2012-03-12 07:54:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Mar 2012 19:47:17 +0100, Krzysztof 45

    > Ty się ode mnie karolek opierdol z takimi tekstami.
    > Czy ja do Ciebie coś mam lub Ciebie obrażam?

    Może przeczytaj swój pierwszy post,
    to sobie odpowiesz łatwo na pytanie.

    > Widzę że faktycznie masz kompleksy i zjebany umysł.

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2012-03-12 13:05:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    et...
    0818/AKTUALNOSCI/475517006
    >brakuje drugiej danej - ile jest u nas jezdzacych BMW.
    >Bo ... w 2009 bylo u nas 44 tys wypadkow. Czyli tak co 60-ty
    >powoduje, nie
    >przepraszam - uczestniczy !! BMW.
    >A wcale bym sie nie zdziwil, gdyby bwm w kraju bylo 1/60 ilosci
    >pojazdow.
    >To zaden wyznacznik, ale na allegro jest teraz 253 tys samochodow na
    >sprzedaz, w tym 13.8 tys BMW. Czyli 1/18.
    >Czyzby ... Bardzo Bezpieczny Woz ?

    A propos - policzylem dzis samochody na parkingu i mijane.
    Na 180 trafily sie 4 bmw.

    J.

  • 27. Data: 2012-03-12 13:37:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2012 13:12, DoQ wrote:

    > No trzeba by było. Zwłaszcza że odsetek doniesień o wypadkach z udziałem
    > BMW może sugerować, iż co trzeci samochód poruszający się na naszych
    > drogach to auto właśnie tej marki. No chyba że faktycznie u nas BMW to
    > najczęściej spotykana marka.

    Odsetek doniesień "ojczym zgwałcił córkę" w stosunku do doniesień "nikt
    nikomu nic złego nie zrobił" też sugeruje, że wszyscy gwałcicie nieletnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-03-12 14:42:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2012 20:43, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Wnioskow chyba sie wyciagnac nie da, tym niemniej nie brakuje informacji o
    > innych markach i nie jest ich jakos znaczaco mniej.

    "ojciec gwałcił córkę" - 143.000 wyników
    "ojciec nie gwałcił córki" - 140.000 wyników

    Wychodzi, że ponad 50% polskich ojców do zwyrodnialcy. Ale idźmy dalej:

    "J.F. to idiota" - About 1,840,000 results
    "J.F. mądrze pisze" - About 220,000 results

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-03-12 14:59:55
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-03-11 20:37, DoQ wrote:

    > Efektowne oczywiście.

    Śmieszność tych wypowiedzi poraża. Jakby tak Ci się zachciało spojrzeć
    na zdjęcia z wypadków, to powinno Ci się jednak udać dojrzęć równiez
    efektownez udziałem innych samochodów innych marek. Ale w końcu bez 3-ch
    literek nie byłoby sensacji takiej.

    Wrzuć sobie dla testu w images.google.com - wypadki drogowe lub
    śmiertelne wypadki drogowe i policz ile widzisz bmw i podziel się wnioskami.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 30. Data: 2012-03-12 15:27:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Myjk napisał(a):

    > Może przeczytaj swój pierwszy post,
    > to sobie odpowiesz łatwo na pytanie.

    To może Ty go przeczytaj, jeszcze dwa razy.
    W którym miejscu mam coś do Karolka? Gdzie stwierdziłem że Karolek jest głąbem?
    --
    Krzysiek