    From: "CeSaR" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z?omowisko europy?
    Date: Fri, 30 Sep 2011 14:27:21 +0200
    <j5t3ti$gpg$3@inews.gazeta.pl> <j5t45r$c0i$2@mx1.internetia.pl>
    <o...@4...com>
    <j5utmc$uq7$2@mx1.internetia.pl>
    <r...@4...com>
    <j5v13j$8fd$2@inews.gazeta.pl>
    <f...@4...com>
    <j5v3lt$gfi$3@inews.gazeta.pl> <o...@s...linksys>
    <j5v6ha$3e7$1@mx1.internetia.pl> <j5v73m$s5g$3@inews.gazeta.pl>
    <j5v7d7$90b$1@mx1.internetia.pl> <j5v9l5$jqo$1@news.onet.pl>
    <j5va0n$oen$1@mx1.internetia.pl> <j5vaq5$n9i$1@news.onet.pl>
    <j5vcjm$e77$9@inews.gazeta.pl> <j5vd3n$u30$1@news.onet.pl>
    <j5vd5g$hbe$3@inews.gazeta.pl> <j5vevh$cq$1@mx1.internetia.pl>
    <j5vjgt$u2u$1@mx1.internetia.pl> <j5vl71$p5s$1@news.onet.pl>
    <j5vm24$dea$1@mx1.internetia.pl>

    > Jest za pozostawienie otwartej studzienki.

    Za pozostawienie pewnie jest. I powinien być. Za chec wpadania do studzienki
    bo o to tu chodzi (patrz cytaty) - nie ma. Można wpadać.
    Mało tego - można sobie otworzyć studzienkę i wskoczyć - na nogi, na głowe,
    sposob dowolny. I na to paragrafu nie ma. Mozna tez skoczyc z 10 pietra.
    Tego tez nikt nie zabania.

    > Nie bardzo.

    Okazuje sie ze bardzo.

    > I za to płacisz. Naprawdę sporo.

    No i? Mam ochote to jaram i chleje, w majestacie prawa. Wolno mi. Moja wola.
    Ale NIE MOGE przywiazac cie do krzesla i wbrew twojej woli wlac w ciebie
    wiadra wódy i kazac ci jarac kartonu fajek. Bo to juz nie jest MOJA wolna
    wola tylko naruszenie Twojej wolnej woli.

    > Nikt nie wpadł jeszcze na pobieranie dodatkowej opłaty za jazdę
    > bez pasów. W sumie to jest jakaś myśl.

    Wpadł. I ubral w taryfikator.