-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Z której strony isc po ciagu pieszo-jezdnym?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5dfcb979$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Sat, 21 Dec 2019 20:33:25 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5dfcb979$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5dfe7386$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.78
X-Trace: 1576956806 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17344 89.64.53.78:48489
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668712
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-12-20 o 13:07, ąćęłńóśźż pisze:
> Z góry uprzedzam: ciąg pieszo-jezdny to pojęcie w naszym prawie
> znajdujące się, konkretnie w jakimś rozporządzeniu od budownictwa
> ministra infrastruktury.
> No i pytanie o ciągi pieszo-jezdne na osiedlach mieszkaniowych: pieszy
> ma iść prawą stroną jak człowiek na ciągu pieszym, czy lewą stroną jak
> pieszy na drodze?
Ciąg pieszo-jezdny to nie jest pojęcie z prawa drogowego, a prawa
budowlanego.
W praktyce drogi projektowane jako ciągi pieszo-jezdne powinny być
oznakowane jako "strefa zamieszkania", gdzie zgodnie z PoRD "pieszy
korzysta z całej szerokości drogi i ma pierwszeństwo przed pojazdem"
Natomiast jeśli ten "ciąg pieszo-jezdny" nie byłby tak oznakowany, to
byłby zwykłą jezdnią i uczestnicy ruchu poruszaliby się na zasadach
ogólnych.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.19 20:40 ąćęłńóśźż
- 21.12.19 20:49 WS
- 21.12.19 20:58 ąćęłńóśźż
- 21.12.19 21:13 ąćęłńóśźż
- 22.12.19 01:35 andal
- 22.12.19 01:39 andal
- 22.12.19 12:44 r...@o...pl
- 22.12.19 15:22 LEPEK
- 22.12.19 15:31 LEPEK
- 06.01.20 00:57 Lort
- 06.01.20 01:01 Lort
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów