  • 11. Data: 2011-06-04 18:23:39
    Temat: Re: Z czego zrobić WŁAZ dachowy ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-04 17:32, cbnet pisze:
    > Właz od studzienki.
    > Powinien być w sam raz.
    >

    > BTW musi być ciężko odróżnić Żuka po mistrzowskim tuningu
    > od BMW. ;)

    Klapa od śmietnika ;)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-06-04 21:22:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 18:15:35 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Dobrze, że w Cars, a nie w Cats ;)

    Myślę, że ten drugi tytuł to tylko kwestia czasu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2011-06-04 22:52:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > Klapa od śmietnika ;)

    ...albo od sedesu...

  • 14. Data: 2011-06-05 01:18:27
    Od: scob <1...@3...pl>

    > pitupitu(...)
    WW chyba niżej naprowadził sensownie:
    znajdź w swojej okolicy sklep _żeglarski_ - właz, taki jak się nad
    kabiną, na decku motuje - na tyle wytrzymały, że można po nim łazić ( do
    tego z opcją uchylenia o ząbek - dla wentylacji) , na tyle szczelny, że
    nie leje się z niego przy bezpośrenim zalaniu falą, na tyle plaski, że
    nastoletnie żeglarki i harcerki mogą się na nim rozłożyć do opalania..
    mniam ;)

  • 15. Data: 2011-06-05 01:43:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 23:33:12 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Może ktoś z Was zna/ma znajomego co miałby np rzeczoną wojskową
    > nyskę w stanie rozkładu i wycięcie jej z dachu włazu nie
    > stanowiłoby problemu ?

    A sam wyklepać nie możesz?

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2011-06-05 08:54:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-04 16:12, WW pisze:

    > Jak wjedziesz ulicą Szyprów do portu rybackiego, to dajesz w
    > prawo i tam za starymi łodziami przy dużej szopie leżało to coś.
    > Może ktoś z Kołobrzegu jest na liście i Ci to potwierdzi ?.

    Gdzieś na wysokości ORP i tej "arki noego" czyli drewnianego
    czegoś ala statek ? Bo jeśli tam, to tego nie widzę ...

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 17. Data: 2011-06-05 23:02:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-04 17:28, Seba pisze:

    > Te - właśnie sobie kupiłem najnowszego _Cars_`a i zasiadłem sobie do
    > popołudniowej lektury. Przerzucam sobie strony i widzę, że na gwiazdę
    > sezonu zaczynacie wyrastać ;)

    Dzięki za info ;) SŁIT FOCIA :) , Ładnie się prezentuję za kierą
    żula, co ? :)

  • 18. Data: 2011-06-06 07:51:42
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 23:02:41 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Dzięki za info ;) SŁIT FOCIA :) , Ładnie się prezentuję za kierą
    > żula, co ? :)

    Lubię to!

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2011-06-06 11:46:07
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Gdzieś na wysokości ORP i tej "arki noego" czyli drewnianego czegoś ala
    > statek ? Bo jeśli tam, to tego nie widzę ...

    Jak stoisz na parkingu, maską do wody, to idziesz w prawo. Przy końcu
    pirsu stoi szopa, chyba jasna, obchodzisz ja w prawo a za nią jest
    siatka. W siatce dziura i wzdłuż siatki przy ścianie szopy to coś
    leżało. Przyjechałem tam w nocy i szedłem "za potrzebą".
    7 maja tam było.

    Pozdrawiam
    WW

  • 20. Data: 2011-06-06 12:39:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-06 11:46, WW pisze:

> [...]
    > nią jest siatka. W siatce dziura i wzdłuż siatki przy ścianie
    > szopy to coś leżało. Przyjechałem tam w nocy i szedłem "za

    No tera nie sprawdzę. Jestem we wro.

    Jak podajesz Pan jakieś opisy, to podawaj Pan szczegółowo. Port
    w miarę duży.