  • 41. Data: 2009-09-04 12:22:24
    Temat: Re: Z czego Kawasaki robi te ramy?
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > a dojadę do Ciebie PKSem pod wille?

    Siur.
    K.14.

  • 42. Data: 2009-09-04 12:31:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > a dojadę do Ciebie PKSem pod wille?

    To nie wiesz ze on ma prywatny przystanek PKS ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 43. Data: 2009-09-04 12:34:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > a dojadę do Ciebie PKSem pod wille?

    Pochwal sie co kupiles.
    Takie cus?
    http://www.allegro.pl/item723765753_autobus_autosan.
    html

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 44. Data: 2009-09-04 12:38:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > http://www.allegro.pl/item723765753_autobus_autosan.
    html

    Eeeeehhhh. Piekny !!

    BTW. Moze ktos jezdzil podobnym i wie na co zwracac uwage przy zakupie ?
    Bo musze sie zaczac rozgladac za czyms na zime.

  • 45. Data: 2009-09-04 12:42:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Pochwal sie co kupiles.
    > Takie cus?
    > http://www.allegro.pl/item723765753_autobus_autosan.
    html

    nie, taki jak Twoj
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T121926
    0

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 46. Data: 2009-09-04 12:44:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T121926
    0

    Tez fajny ale chyba w trasy sie nie nadaje. To taki bardziej do krecenia
    sie po miescie.

  • 47. Data: 2009-09-04 13:49:29
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > To nie wiesz ze on ma prywatny przystanek PKS ?

    Ej, odczep sie od mojego kateema!
    K.14.

  • 48. Data: 2009-09-04 23:10:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > To gildor tylko. Reszta to szczyt kurtury.
    >
    > Wgniecenie? Nie ma pekniec? Olej. Motur Ci sie od tego nie rozleci.

    Tam nie ma oleju w ramie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 49. Data: 2009-09-05 06:05:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Tam nie ma oleju w ramie.

    Dokladnie. Niech sie chlopak cieszy ze nie jechal Buellem XB. Tam przy
    niekorzystnej wyjebce moze zaczac ciec paliwo z ramy :)

  • 50. Data: 2009-09-05 07:21:22
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Wrz, 08:05, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Dokladnie. Niech sie chlopak cieszy ze nie jechal Buellem XB. Tam przy
    > niekorzystnej wyjebce moze zaczac ciec paliwo z ramy :)

    Ale ja się cieszę, że moto jeździ i wszystko bangla tylko pytałem czy
    ktoś coś takiego naprawia i czy jest sens mierzyc geometrie ramy?
    Chlopaki z MCS zabili mnie cena 600zł za ten zabieg, gdzie w TECROL-u
    piszą o cenach od 100zł.

    --
    Artur