  • 1. Data: 2009-09-03 09:25:14
    Temat: Crash pady, Czy warto mieć ?
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    Zastanawiam się czy warto zakupić Crash pady ? I jaki jest ich montaż?
    czy trzeba coś wiercić?

  • 2. Data: 2009-09-03 09:36:27
    Temat: Re: Crash pady, Czy warto mieć ?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Siwa pisze:
    > Zastanawiam się czy warto zakupić Crash pady ? I jaki jest ich montaż?
    > czy trzeba coś wiercić?

    warto powiedzieć do jakiego motocykla

  • 3. Data: 2009-09-03 09:37:26
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 3 Wrz, 11:36, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > warto powiedzieć do jakiego motocykla

    Do Kawasaki

  • 4. Data: 2009-09-03 09:43:30
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    >Do Kawasaki

    A jaki kolor? ;P

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2009-09-03 09:45:25
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    morghul pisze:

    > A jaki kolor? ;P

    Seledynek, nie wiesz?

  • 6. Data: 2009-09-03 09:55:07
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 3 Wrz, 11:45, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:
    > morghul pisze:>> Do Kawasaki

    > Seledynek, nie wiesz?

    Czarny

  • 7. Data: 2009-09-03 10:12:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 3 Sep 2009 02:25:14 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Siwa
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zastanawiam się czy warto zakupić Crash pady ? I jaki jest ich montaż?
    > czy trzeba coś wiercić?

    Zazwyczaj warto, tylko trzeba je w przemyslany sposob zamontowac. Ja
    przetestowalem crashpady firmy PWL i daly rade, tzn ochronily chlodnice i
    owiewki przy malym szlifie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 8. Data: 2009-09-03 10:20:50
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 3 Wrz, 12:12, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zazwyczaj warto, tylko trzeba je w przemyslany sposob zamontowac. Ja
    > przetestowalem crashpady firmy PWL i daly rade, tzn ochronily chlodnice i

    Nio , to widać warto, dzięki za info, pozdrawiam:)

  • 9. Data: 2009-09-03 12:18:23
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 3 Wrz, 11:25, Siwa <p...@i...pl> wrote:
    > Zastanawiam się czy warto zakupić Crash pady ? I jaki jest ich montaż?
    > czy trzeba coś wiercić?

    Nie _warto_ tylko trzeba - to jest pierwszy sensowny mod w każdym
    moto ;] Docenisz po pierwszym szlifie.

    pozdr,
    p.

  • 10. Data: 2009-09-03 12:22:01
    Od: b...@p...onet.pl

    On 3 Wrz, 11:25, Siwa <p...@i...pl> wrote:
    > Zastanawiam się czy warto zakupić Crash pady ? I jaki jest ich montaż?
    > czy trzeba coś wiercić?

    warto, zawsze jest o co oprzeć nogę pod yemy czy selgrosem ;-)

    pozdrawiam

    Bart z Uc aka dreeeechu!
    cb1000r
    trx700xx