  • 31. Data: 2009-09-03 16:56:12
    Temat: Re: Z czego Kawasaki robi te ramy?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h7oqtc$ojc$15@news.onet.pl...

    > żona? czas wypierdzielić ;P

    Loj, czyta grupe :)

    --
    Bartek
    Szukam zx-9
    Ave1,8
    EL

  • 32. Data: 2009-09-03 17:12:22
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1a6y15yf79kue$.bkzv3qywzqb2$.dlg@40tude.net...

    > Ta, dlatego szukasz teraz 9 - taki tam zaplanowany progres ;)

    Hmm, bo jest niebieska :)
    _Ja_ nie wybieram, ja tylko sugeruje :)

    ALE NIE NARZEKAM!!
    (MLP czyta grupe)
    A dlaczego ten?
    Bo najczesciej jezdzimy we dwojke i IMO czyms co ma mniej niz 100 km mocy
    jezdzi sie zle. Mielismy pare dalszych wyjazdow i podczas wyprzedzanie bylo
    czasami kiepsko.
    I zeby nie bylo to nie wyprzedzalem ma zapalke ale z zapasem. Chce nie miec
    takich problemow.
    Jako ze jezdze jak wspomnialem z plecakiem to drugie miejsce musi byc w
    miare wygodne a takie chyba jest w 9. Ma tez uchwyty dla pasazera a nie
    pasek.
    Siedzisko jest wizualnie najwieksze ze sportow pow 600 ccm.
    Musi byc plastik, inne nie wchodza w gre. :)
    No i wszystko po naszym imbryku jest lepsze i krokiem naprzod. Zawieszenie,
    hamulce, moc.

    pozdr

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 33. Data: 2009-09-03 21:19:39
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    gildor napisał(a) :
    > phi. ja nie mam motora, to nie fstyd. fstyd, to mieć pijadżjo.

    Gildor ! Skoczymy w sobotę do kocyka ?

    Kurw. Zapomniałem że nie masz czym.

    ;-)

    --
    pozdr
    Wieca

  • 34. Data: 2009-09-03 21:24:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Wieca pisze:

    > Gildor ! Skoczymy w sobotę do kocyka ?

    spierdalaj, tak?

    --
    - gildor

  • 35. Data: 2009-09-04 06:38:45
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ta, dlatego szukasz teraz 9 - taki tam zaplanowany progres ;)

    Teraz dopiero kurcze odczytalem sens odpowiedzi :)
    Ale to przez zakrecenie pod koniec miesiaca, przez otatnie trzy dni w ogole
    nie spalem.

    > Ta, dlatego szukasz teraz 9 - taki tam zaplanowany progres ;)

    Wlasnie tak, ten gsxf juz byl tak zmeczony zyciem, ze nie nadawal sie do
    leczenia i jezdzenia. Wiec postanowilem go zezlomowac. Najlepsze w tym
    wszystkim jest to, ze w przeddzien dzwonka, rozmawialismy wlasnie o
    dalszych losach imbryka i sensownosci naprawy. A poniewaz sypalo sie coraz
    wiecej rzeczy, do tego lapcie wymagaly wymiany, powiedzialem, ze chyba
    lepiej jest zeby go ukradli albo zebym sie na nim wysypal, bo nie bedzie go
    wtedy zal. No i dzien pozniej przywalilem w honde :)

    pozdr

    --
    Bartek
    szukam zx9

  • 36. Data: 2009-09-04 07:17:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    BartekGSXF pisze:

    > Wlasnie tak, ten gsxf juz byl tak zmeczony zyciem, ze nie nadawal sie do
    > leczenia i jezdzenia. Wiec postanowilem go zezlomowac.

    duzo przyjemniejszym rozwiazaniem jest totalne zakatowanie sprzeta,
    rowniez ku uciesze licznie zgrowadzonej gawiedzi. Sposobow jest kilka,
    jedne mniej, drugie bardziej niebezpieczne dla kierownika. Ale i tak
    chyba najbardziej spektakularne jest wyjscie korby przez blok, w oparach
    dymu i ognia z plonacej tylnej opony.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 37. Data: 2009-09-04 08:17:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    Ale i tak
    > chyba najbardziej spektakularne jest wyjscie korby przez blok, w oparach
    > dymu i ognia z plonacej tylnej opony.

    Dobrze pamietam, ze tak bylo w jakims Kawasaki?? :)

    Pozdr

    --
    Bartek
    szukam zx9

  • 38. Data: 2009-09-04 09:37:45
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > A jakbys mial XX-a to przy czyms takim wyrywa wspawane w rame bolce na
    > ktorych wisi owiewka i zamiast wgniecenia masz konkretna dziure i rame
    > do wymiany.
    >
    > Teoretycznie ta powinno Ci ta srube po prostu zeszlifowac o asfalt, bez
    > szkody dla ramy. Moze leb sruby o cos zawadzil i zamiast sie urwac to
    > wygial gniazdo gwintu w ramie.

    Kurde, teraz sie bede bal wypierdolic.
    K.14.

  • 39. Data: 2009-09-04 09:41:55
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Wieca wrote:

    > Gildor ! Skoczymy w sobotę do kocyka ?
    >
    > Kurw. Zapomniałem że nie masz czym.

    Zapraszam, co to ja mam w planie na sobote? A, picie wodki. Jak co
    sobote. O ktorej bedziecie?
    K.14.

  • 40. Data: 2009-09-04 10:47:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Zapraszam, co to ja mam w planie na sobote? A, picie wodki. Jak co
    > sobote. O ktorej bedziecie?

    a dojadę do Ciebie PKSem pod wille?

    --
    gildor