  • 1. Data: 2009-09-03 11:24:00
    Temat: Z czego Kawasaki robi te ramy?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Ktoś wie z czego Kawasaki robi ramy?

    Miałem małego szlifa (może 30 km/h) przez zajebiste warszawskie ulice
    (pozapadane studzienki) i co się stało? Owiewka nie poszła w mak
    (zdarło lekko lakier) a w miejscu w którym jest przykręcana do ramy
    wgniotła profil ramy do środka - tak ze 4mm. I nie, nie był to high-
    side.

    Co z tym zrobić? W MCS mówią że nie prostować (bo się nie da bo to
    alu) ani nie sprawdzać (bo szkoda kasy) i latać.

    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2009-09-03 11:32:31
    Temat: Re: Z czego Kawasaki robi te ramy?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:
    > Ktoś wie z czego Kawasaki robi ramy?

    z papieru. tak samo jak suzuki

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 3. Data: 2009-09-03 11:34:24
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > z papieru. tak samo jak suzuki

    w koncu origami to japońska tradycja

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-09-03 11:42:02
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Wrz, 13:32, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > z papieru. tak samo jak suzuki

    No i wszysto jasne, więc wystarczy namoczyć, wyprostować i wysuszyć?

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-09-03 11:51:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > No i wszysto jasne, więc wystarczy namoczyć, wyprostować i wysuszyć?

    możesz jeszcze przyprasować przez wilgotną szmatkę.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 6. Data: 2009-09-03 11:53:17
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Wrz, 13:51, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > możesz jeszcze przyprasować przez wilgotną szmatkę.

    A temperatura jakaś konkretna? Czy jak do wełny?

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-09-03 11:55:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > A temperatura jakaś konkretna? Czy jak do wełny?

    ja zawsze mam na maxa. ale zmniejsz, jak masz tam jakieś naklejki, bo
    przyklejają się do szmatki.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 8. Data: 2009-09-03 11:56:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > z papieru. tak samo jak suzuki

    A guzik. Suzuki robi z rdzy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 9. Data: 2009-09-03 11:57:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Wrz, 13:55, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ja zawsze mam na maxa. ale zmniejsz, jak masz tam jakieś naklejki, bo
    > przyklejają się do szmatki.

    Lakier, ale to pewnie plakatówka.

    A tak na poważnie? Bo człowiek pyta a wy się tylko wyśmiewacie na tym
    preclu, chamy.
    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-09-03 11:58:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A guzik. Suzuki robi z rdzy.

    aha. no mama mi mówiła, że z papieru. ale ok.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo