eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cylku: czyja wina?Re: Z cylku: czyja wina?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mail
    From: Bydlę <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cylku: czyja wina?
    Date: Wed, 15 Sep 2010 19:13:18 +0200
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 53
    Message-ID: <i6qurd$kq5$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <4c8e0440$1@news.home.net.pl> <i6l0rd$ol4$1@inews.gazeta.pl>
    <4c8e0d60$1@news.home.net.pl> <i6lidf$taq$3@cougar.axelspringer.pl>
    <i6na5s$1a5a$1@news2.ipartners.pl> <i6nc08$pnb$1@cougar.axelspringer.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    NNTP-Posting-Host: m0493.lan
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1284570797 21317 192.168.3.121 (15 Sep 2010 17:13:17
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Sep 2010 17:13:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.3.1) Gecko/20030723
    wamcom.org
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310871
    [ ukryj nagłówki ]

    'Tom N' wrote:
    > Bydlę w <news:i6nc08$pnb$1@cougar.axelspringer.pl>:
    >
    >
    >>Jakub Witkowski wrote:
    >> > W dniu 2010-09-13 18:10, Bydlę pisze:
    >> >
    >> >> Krzysiek Niemkiewicz wrote:
    >> >>
    >> >>> Jadąc w mieście przepisowe 50km/h (...) daje
    >> >>> raptem 30m. Droga hamowania z tej prędkości mniejsza nie bedzie
    >> >>
    >> >> Oczywiście, że będzie.
    >> >
    >> > Nieznacznie (w miarę skoncentrowany kierowca, dobre hamulce -
    około 25m)
    >
    >
    >>Tak. Gdy kupowałem samochód zazwyczaj stawałem na hamulcu w celach
    >>testowych z 50 właśnie.
    >>Nieważne czy nowy, czy stary.
    >>Bo warto wiedzieć co się stanie, gdy przyjdzie (tfu!, tfu!) potrzeba.
    >
    >
    > I co zbadałeś w ten sposób oprócz sprawności hamulców i czasu reakcji
    tychże
    > w określonych warunkach?

    Sprawność hamulców i kierunek, w którym auto podąża po takiej operacji.
    Dodatkowo uczyłem się dystansu, na którym to auto się zatrzymuje w
    takiej sytuacji.


    >Na drogę hamowania, o której pisał Krzysiek, składa
    > się -- oprócz wspomnianych -- np. czas reakcji kierującego na to co robi
    > poprzedzający pojazd.

    To ja jesteem kierującym w danym momencie i mam taką, a nie inną,
    reakcję (czas czy dokładniej - opóźnienie reakcji).
    Więc nie muszę tego parametru porównywać z czyimś innym - bo ten jest mój.

    Nawet napisałem (teraz będzie krótsza wersja, może sprawi mniej problemów):

    >>Gdy kupowałem samochód zazwyczaj stawałem na hamulcu w celach testowych
    >>Bo warto wiedzieć co się stanie, gdy przyjdzie (tfu!, tfu!) potrzeba.



    ale, jak zwykle, zaczłęło się doszukiwanie rzeczy, których nie napisałem.

    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: